Vuurwerk Orthen

Ik denk dat ze het volgende bedoelen:

Stel je krijgt 40x Ready to Rumble binnen, krijgen de eerste 40 bestellers deze dan geleverd en de rest is te laat?

Zelf heb ik er wel vertrouwen in dat het goed komt, mocht een product niet leverbaar zijn krijg je vast een goede vervanger. :)

Hmm, dit is wat minder, maar ik maak me geen zorgen, ga der 100% vanuit dat dit top geregeld word, en waarneer je een product mist, je er een net zo goed, zo niet beter product voor terug krijgt.
Ik kijk nog steeds uit naar donderdagnacht mannen!!

Veel Rubro spul, toch wel een beetje een slechte beurt dit.
Wolff die een nieuwe cake op de markt zet en die vervolgens helemaal niet kan leveren, erg apart.

Ik heb gelukkig geen enkel product van het lijstje met tekorten, maar kunnen er de komende dagen meer tekorten zichtbaar worden? Dat zou vervelend zijn namelijk. Wat me gunstig stemt is dat de producten van de freakbestellingen dus wel al binnen en geteld zijn? Overigens top dat we even op de hoogte gesteld worden!

Veel Rubro spul, toch wel een beetje een slechte beurt dit.
Wolff die een nieuwe cake op de markt zet en die vervolgens helemaal niet kan leveren, erg apart.

Is zeker niet netjes.
Ik verwacht als trouwe klant van Wolff dat als je tekorten aan ziet komen je de vooraad over je hele netwerk verdeeld.
Kijk naar Rubro,Die weet hoe het werkt.
Hierover zullen wij ook zeker nog een balletje opgooien bij Wolff.
Met de aantallen die wij wegzetten mag je toch wel wat service verwachten.
En daarbij is het 1 van de weinige nieuwe producten die ik de moeite waard vond.
Het is heel jammer en er kan verder niks aan gedaan worden,Maar leg het wel neer bij Wolff.

gr

De super booster heb ik 2x besteld.
Dus deze wordt helemaal niet geleverd, das zeer spijtig!!!
Ik heb dus wel producten die helemaal niet zijn geleverd, in tegenstelling tot wat er hieronder wordt beweerd.
Sky screamer, alcatraz, gate of heaven, super booster, alles x2.

Damn dat zou wel balen zijn zeg!!

Ik heb ook flink wat producten die misschien een probleem gaan worden!!

Jullie hoeven niet in paniek te raken.
De producten die helemaal niet geleverd zijn heeft niemand en de producten die te weinig zijn geleverd zijn geen grote aantallen.
Maar wij vinden het wel zo netjes om dit kenbaar te maken zodat je al over eventuele 2e optie kunt nadenken en je niet word verrast met zomaar een vervangend product.
Wij van vuurwerkOrthen vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent met je producten en ze dus zelf kunt kiezen.

gr

De super booster heb ik 2x besteld.
Dus deze wordt helemaal niet geleverd, das zeer spijtig!!!
Ik heb dus wel producten die helemaal niet zijn geleverd, in tegenstelling tot wat er hieronder wordt beweerd.
Sky screamer, alcatraz, gate of heaven, super booster, alles x2.

Damn dat zou wel balen zijn zeg!!

Ik heb ook flink wat producten die misschien een probleem gaan worden!!

Voor de SuperBooster heb ik al een oplossing.
Hiervoor heb ik inmiddels de Tiger gefixxed.
Schijnbaar dezelfde cake in een ander jasje.
Hopelijk stelt dit je tevree.
Ben op mijn kerstdag zelfs oplossingen aan het zoeken:p

gr

overmacht noemen ze dat, ben blij dat we het van te vore horen, zodat ik nu al kan kijken naar eventuele vervangers, dan dat je in de winkel voor het blok word gezet.
succes marchel

Tiger, ken ik niet.
Welk label is dat?
Maar een omlabeling is altijd ok hoor! Top

Je bent goed bezig om de problemen van de importeur te verzachten voor de klant.
Hulde voor jullie.

Erg ***lig voor jullie hoor, zoveel moeite doen voor de freaks om een mooi assortiment rond te krijgen en dan leveringsproblemen met zoveel nieuwe en populaire produkten.

Vanuit hier succes gewenst.
See ya

Oplossing voor de sky screamer...
4x de 3stage whistling?.
Is bij elkaar ook een bak fluit herrie.
Probeer mee te denken..

Anders gewoon geld teruggeven. Je besteld immers niet voor niets.

Marchel, weet jij of andere winkels (naast Orthen dus) te maken gaan krijgen met het feit dat de genoemde producten niet of nauwelijks geleverd kunnen worden? Zou fijn zijn als daar inzicht op is. Dan kan vuurwerkminnend Nederland zich alvast scherp zetten.

Heb "gelukkig" maar één product in de lijst staan van te weinig geleverd. Heb zelf al een vervanger bedacht in het geval dat het nodig is, neem aan dat het geen probleem is als het vervangende product ietsje duurder is?

Ik vindt het overigens top service, dat ze op tijd aangeven dat er producten niet goed geleverd zijn en dat klanten na mogen denken over vervangers. Zo voorkom je alle teleurstelling in de winkel en zo loop je toch tevreden de winkel uit!

Anders gewoon geld teruggeven. Je besteld immers niet voor niets.

Marchel, weet jij of andere winkels (naast Orthen dus) te maken gaan krijgen met het feit dat de genoemde producten niet of nauwelijks geleverd kunnen worden? Zou fijn zijn als daar inzicht op is. Dan kan vuurwerkminnend Nederland zich alvast scherp zetten.

Er zijn al meerdere verkooppunten waar ik klachten van heb gehoord.
Dus het is idd niet alleen bij ons zo.

gr

Er zijn al meerdere verkooppunten waar ik klachten van heb gehoord.
Dus het is idd niet alleen bij ons zo.

gr

Dat wordt dan mooi een zooitje dit jaar. Denk dat het gegriep over een aantal dagen niet voor de poes zal zijn.

Op deze manier is Arno Bonte niet eens nodig om de passie voor vuurwerk om zeep te helpen.

Zelf 4x sky screamers op mn lijstje staan waar ik heel hard van zou balen als ze er niet zijn... Andere cakes zijn voor mij vervangbaar maar de Sky Screamers is toch echt mn lievelingscake ;)

Ik ben opzich bereid om het product dat weinig geleverd is af te staan aan iemand anders(als het mogelijk is om tot een leuke vervanger overeen te komen) , die dit product nodig heeft in mijn showtje, Dit betreft de spider king, het effect zit ook in de Immortal Gold die ik heb besteld...

Wat ik me nu afvraag; Zijn de doorlontboxen en assortimenten als buurt assortiment xxl en China by Night wel voldoende geleverd?

Deze zijn voor de freaks al afgeteld.
Zo ook de falcons/Sky screamers.
Echter kunnen wij er ook wat naast zitten qua aantallen natuurlijk dus hebben voor de zekerheid gemeld dat er mischien wat te weinig zijn,Maar als het goed is hebben we er net genoeg.

gr

Back
Bovenaan