Vuurwerk Orthen

Ik zou het wel mooi vinden als een niet groot freak besteller deze prijs mee naar huis neemt.
Iemand die bijvoorbeeld voor 200 euro net van de 35% korting genoten heeft en dan met papa naar Orthen gaat om het reuzenpakket in ontvangst te nemen :p

Ik zou het wel mooi vinden als een niet groot freak besteller deze prijs mee naar huis neemt.
Iemand die bijvoorbeeld voor 200 euro net van de 35% korting genoten heeft en dan met papa naar Orthen gaat om het reuzenpakket in ontvangst te nemen :p

Ik heb voor een 'iets' groter bedrag besteld, maar ik kom wel met mijn papa. Heb ik dan meer kans :p? :wink:

Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975
En hierbij nog even het belangrijke leuke nieuws wat ik nog vrij zou geven nadat de freakactie zou worden gesloten.
Onder alle freakbestellingen zal 1 persoon heel gelukkig worden.
Deze zal namelijk met de volgende items extra het nieuwe jaar in gaan.

1x 4 Ever.
1x 2 pack Extreme.
1x 4 pack.
1x 4 Seasons.
1x Spirrit of Beijing.
1x Immortal Gold.
1x Six Elements.
1x Garden of Eden.

Wij zullen later de gelukkige winaar op de hoogte stellen.
Wij danken verder iedereen die bij ons besteld heeft en zien jullie graag op de drie dolldwaze dagen.

gr
Team Orthen.

Dit is natuurlijk een super prijs om te winnen, niet normaal zeg. En de gene die wint zal eeeerg blij zijn.
Maar is het niet leuker om 8 blije gezichten te zien? En de prijzen onder 8 winnaars te verdelen. Ik denk dat dat nog meer vreugde oplevert. Is maar een idee.

Oo ik lees nu dat 1 persoon dat krijgt. Dat is echt te bizar voor woorden! Wat een prijs is dat zeg. Wanneer word het bekend gemaakt wie de gelukkige winnaar is ? Moet toch wel met een grotere auto komen als ik dat zou winnen..:D

Beste bestellers.

Bij deze even een wat minder leuke mededeling.
Ook wij als VuurwerkOrthen hebben dit jaar te maken met onderleveringen vanuit de leveranciers.
Hierdoor is het mogelijk dat we niet alle producten kunnen leveren bij sommige bestellingen.
Wij trachten zoveel mogelijk compleet te maken echter zijn er producten te weinig geleverd en sommige helemaal niet.
Wij als winkel kunnen hier uiteraard niets aan doen maar gaan bij de probleem gevallen samen kijken naar een oplossing die de klant toch tevreden naar huis zal laten gaan.

Daar het momenteel mega druk is heeft het geen zin om te gaan mailen wie wat krijgt etc want daar hebben wij nu nog geen zicht op en kunnen daar ook niet op reageren.
Wel spreekt het voor zich dat vooruit betaalde bestellingen voor gaan.

Hieronder heb ik een aantal producten die wij niet of te weinig geleverd hebben gekregen of mischien een probleem worden.

Alcatraz Wolff > Niet geleverd.
Wasp Wolff > Niet geleverd.

Heavy 16sh > Te weinig geleverd.
Heavy 25sh > Te weinig geleverd.
Heavy 36sh > Te weinig geleverd.
Heavy 49sh > Te weinig geleverd.
Ready to Rumble > Te weinig geleverd.
Spider King > Te weinig geleverd.
Voltage > Niet geleverd.
Killer Instinct > Te weinig geleverd.
Gate of Heaven 1 > Te weinig geleverd.
Falcon/Sky screamers > Te weinig geleverd.
Super Booster > Niet geleverd.

Dit jaar zijn er zoals je ziet veel tekorten bij de toeleveranciers en verwacht ik dat steeds meer producten niet meer te leveren zullen zijn.
Merendeel van de producten uit de freakbestellingen zijn gegarandererd en zijn al binnen en afgeteld.

Wij hopen op jullie begrip mocht men eenproduct missen daar wij voldoende gereserveerd hebben gehad.
Wij zullen zoals jullie gewend zijn samen een oplossing maken naar tevredenheid.

gr
VuurwerkOrthen

Balen zeg!
Gelukkig heb ik vroeg besteld, en ga er dus van uit (zoals ik het vericht lees) dat ik de fatal screaers en ready to rumble gewoon geleverd zal krijgen. Maar man man man wat baal ik dat de voltage niet geleverd is. In tegenstelling tot de meeste onder ons, leek mij dit echt een geweldig blok. Juist die combi tussen harde salutes, en sier leek mij erg vet. Iemand een idee voor mij wat een goede vervanger zou zijn voor die voltage..??

Hoop dat de producten er nog genoeg zijn als ik tussen 7 en 8 af kom halen!
Heb heavy 16 en ready to rumble van het lijstje.
Als ze er niet zijn komt het vast wel goed met een vervangend product, dit valt buiten jullie kunnen en ligt puur bij de leveranciers.
Erg jammer, maar kunnen jullie verder niks aan doen of veranderen.

Dat is niet zo mooi, fijn om te horen dat jullie er alles aan doen om het op te lossen, had ook niet anders verwacht. :wink:

Wie als eerst komt wie als eerst maalt? Of werk dat niet zo.

Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, rot als je bestelling niet compleet is, maar genoeg anderen producten om een oplossing te regelen. :)

Vind het toch een slechte zaak dat sommige importeurs te weinig leveren. Ik bedoel de winkels geven toch door hoeveel ze willen hebben?

We hoorden het al vanuit de VS tijdens de 4 Juli viering en op VWC dat door ontwikkelingen in China sommige items minder leverbaar zijn. Spiderking vind ik niet zo erg =), maar de Falcon & Super booster moet ik dan even bekijken.
Kan ik het beste zelf al wat vervangers noteren? In de winkel komen we er wel uit want Orthen denkt altijd rustig met ons mee en stelt nooit teleur.

Ik heb 7 produkten van het lijstje die te weinig geleverd zijn,kom rond 8.00uur,hoop dat die wel bij mijn freakbestelling zitten.

Ik zou t niet eerlijk vinden wie t eerst komt wie t eerst maalt. Het lijkt mij eerlijker om te kijken naar de datum wanneer een bestelling geplaatst is, en niet elk afhaalblok men gekozen heeft, en zoals ik het bericht interpeteer word het zo ook getegeld.

Jullie hoeven niet in paniek te raken.
De producten die helemaal niet geleverd zijn heeft niemand en de producten die te weinig zijn geleverd zijn geen grote aantallen.
Maar wij vinden het wel zo netjes om dit kenbaar te maken zodat je al over eventuele 2e optie kunt nadenken en je niet word verrast met zomaar een vervangend product.
Wij van vuurwerkOrthen vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent met je producten en ze dus zelf kunt kiezen.

gr

Ik neem aan dat de voorbestellingen zoals de freakactie voorrang hebben omdat die namelijk al betaald hebben? Lijkt me logisch toch? Zou gekkenwerk zijn als mensen die daar om 00:00 vuurwerk gaat kopen er met producten vandoor gaan die iemand in een voorbestelling heeft besteld maar pas om 07:00 komt om het af te halen en dat het dan uitverkocht is...

Lijkt me logisch dat het vuurwerk al voor je klaar is gezet?
Dit was een paar jaar geleden wel zo.
Hoe zouden ze anders het zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen?
Dan heb je pure chaos als je ter plekke nog alles moet sorteren.

Wij zijn alleen geopend om 00:00 voor de freak bestellingen.
Deze vergen nou eenmaal wat meer aandacht en hebben een veel groter aanbod dan de gewone bestellingen.
Dat is ook de reden dat ik blij ben met iedere liefhebber die in de nacht komt.
Wij hebben namelijk veel producten die we niet draaien in ons normale assortiment.
Deze zijn dan ook z.s.m. weg en kunnen we inruimen voor de reguliere verkoop.

gr

Back
Bovenaan