Vuurwerk Orthen

ORTHEN GAAT HARD DIT JAAR..

Wat zullen de mensen balen die niet bij Orthen besteld hebben:wink:.
Haha geweldige actie hoor!

Goeiedag zeg, wat een prijs! Dan moet ik de achterbank wel neerklappen bij het afhalen :)

Wederom een topactie van Orthen! Alsof 35% korting nog niet voldoende was. Super.

Misschien kan ik dan toch nog de Garden of Eden binnenslepen door deze mooie actie, ben benieuwd wie de gelukkige winnaar mag zijn!

Tot volgende week vrijdag! :bye:

Wat ik nog niet voorbij zie komen in de reacties maar zeker nog even wil zeggen is dat orthen dit superlijstje bekend maakt na het bestellen.
Het is dus geen lokkertje je hoeft er ook geen duizenden euros voor te bestellen of moeilijke prijsvraag voor in te vullen.
Je krijgt dus sowieso korting en als je guus geluk heet ook nog eens een dik prijzenpakket waar orthen verder totaal geen belang of verdere inkomsten bij heeft, je kan immers niet meer bestellen en voorwaarden zitten er ook niet bij.
Natuurlijk gaat een zaak om winst maken, maar dat wil niet zeggen dat er geen service, hart, kennis en plezier bij hoeft te komen kijken.
Goede winkel dit tot nu toe krijgen ze een 9- na de verkoopdagen maar eens kijken of dat cijfer nog omhoog of omlaag kan.
Gok zelf dat het nog wel omhoog gaat.

Wat ik nog niet voorbij zie komen in de reacties maar zeker nog even wil zeggen is dat orthen dit superlijstje bekend maakt na het bestellen.
Het is dus geen lokkertje je hoeft er ook geen duizenden euros voor te bestellen of moeilijke prijsvraag voor in te vullen.
Je krijgt dus sowieso korting en als je guus geluk heet ook nog eens een dik prijzenpakket waar orthen verder totaal geen belang of verdere inkomsten bij heeft, je kan immers niet meer bestellen en voorwaarden zitten er ook niet bij.
Natuurlijk gaat een zaak om winst maken, maar dat wil niet zeggen dat er geen service, hart, kennis en plezier bij hoeft te komen kijken.
Goede winkel dit tot nu toe krijgen ze een 9- na de verkoopdagen maar eens kijken of dat cijfer nog omhoog of omlaag kan.
Gok zelf dat het nog wel omhoog gaat.

En nu denk je dat je het prijzen pakket wint met deze post :rolleyes:

@marchel Worden mails omtrend weizigingen van bestelling nog in behandeling genomen van het weeken ? Was hierover in contact met gilbert maar heb niks meer gehoord. Denk dat jullie het achter de schermen best druk hebben maar vroeg het mij af.

Superprijs die iemand kan winnen met een freakbestelling.
Ben blij dat ik ook een freakbestelling heb gedaan.Zou wel erg fijn zijn om deze prijs te winnen.

@marchel Worden mails omtrend weizigingen van bestelling nog in behandeling genomen van het weeken ? Was hierover in contact met gilbert maar heb niks meer gehoord. Denk dat jullie het achter de schermen best druk hebben maar vroeg het mij af.

Momenteel nemen wij geen wijzigingen/aanpassingen etc meer op.
Mails die verzonden zijn tot maandan worden behandeld.
Kans is groot dat men geen antwoord meer krijgt vanwege de drukte.
We lopen nu namelijk al ruim voor op afgelopen jaar.
Wij gaan nu het plan van aanpak maken voor de daadwerkelijke verkoopdagen en de boel logistiek opzetten.

gr

Aii dat is jammer.
Bellen heeft dan waarschijnlijk ook geen nut meer? (heb maandag een mail verstuurd maar nooit een antwoord gekregen)

hahahah wat een gruwelijke actie nog eens erbij zeg. Netjes Orthen. Iemand gaat heel erg blij zijn. En heeft extra vervoer nodig bij het ophalen van alles.

En nu denk je dat je het prijzen pakket wint met deze post :rolleyes:

Niet zo negatief kerel!
Heb toch echt onder me eigen naam besteld en niet onder mijn forumnaam.
Kortom, was niet me bedoeling.
Mocht gezegd worden vond ik, niet dan!:D

Laatst bewerkt:
kan niet wachten tot de 28e!!! vuurwerk ophalen tussen 7 en 8 dus samen met een maat vanuit Zoetermeer naar Orthen. Zal wel proppen worden maar het gaat goed komen (hopelijk) 1e keer bij Orthen besteld dus ben benieuwd of de service, winkel en producten net zo goed zijn als eerder is verteld. Ik kijk er naar uit!

Wow... wat een SUPER prijzen pakket!!! DAMN, nog nooit gezien. Hiermee kun je zelfs een aantal mensen heel erg blij mee maken i.p.v. slechts 1. :)

Ps. Hoe gaat het wanneer iemand het wint waarvan de bestelling gedaan is door meerdere personen? Krijgt men ruzie wie wat mag houden. haha

Back
Bovenaan