Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik nog niet voorbij zie komen in de reacties maar zeker nog even wil zeggen is dat orthen dit superlijstje bekend maakt na het bestellen.
Het is dus geen lokkertje je hoeft er ook geen duizenden euros voor te bestellen of moeilijke prijsvraag voor in te vullen.
Je krijgt dus sowieso korting en als je guus geluk heet ook nog eens een dik prijzenpakket waar orthen verder totaal geen belang of verdere inkomsten bij heeft, je kan immers niet meer bestellen en voorwaarden zitten er ook niet bij.
Natuurlijk gaat een zaak om winst maken, maar dat wil niet zeggen dat er geen service, hart, kennis en plezier bij hoeft te komen kijken.
Goede winkel dit tot nu toe krijgen ze een 9- na de verkoopdagen maar eens kijken of dat cijfer nog omhoog of omlaag kan.
Gok zelf dat het nog wel omhoog gaat.
@marchel Worden mails omtrend weizigingen van bestelling nog in behandeling genomen van het weeken ? Was hierover in contact met gilbert maar heb niks meer gehoord. Denk dat jullie het achter de schermen best druk hebben maar vroeg het mij af.
Aii dat is jammer.
Bellen heeft dan waarschijnlijk ook geen nut meer? (heb maandag een mail verstuurd maar nooit een antwoord gekregen)
Aanpassing word nu vrij moeilijk.
We zullen kijken maar beoof nog niets.
Niet zo negatief kerel!En nu denk je dat je het prijzen pakket wint met deze post
@marchel Worden mails omtrend weizigingen van bestelling nog in behandeling genomen van het weeken ? Was hierover in contact met gilbert maar heb niks meer gehoord. Denk dat jullie het achter de schermen best druk hebben maar vroeg het mij af.