Hollandivani

als je wilt want nitraten zijn niet legaal hier
en geen mat gaat over de 100k is volgens mij ook niet toegestaan maar dat weet ik dan niet zeker

Foto 1: 200,000 shots:

24181314.jpg

Foto 2: Rol in de doos:

ewewu.jpg

(lijkt klein, maar als die er uit is maak ik nog wel een foto.)

heeft iemand ervarin met hollandivani?

Ik kom er elk jaar maar weer meerdere malen op een dag..

Uhh afhankelijk van wat je allemaal haalt kun je het beste of heel vroeg of tegen sluitingstijd gaan.
Er staat elkjaar weer een rij van enkele honderden meters. Veel geduld hebben in de kou duszz!

Prijzen zijn er erg goedkoop, pakketen twv 400 krijg je mee voor 150 en astronauten voor 25 cent.
ga zo maar even door.. dus nog even wachten op de poster zou ik zeggen!

vanaf 19 December staat er in het lokale krantje een grote advertentie met enkele aanbiedingen.

Enkel in Noord-Holland !

nog geen advertentie

nog geen advertentie

vanaf 19 December staat er in het lokale krantje een grote advertentie met enkele aanbiedingen.

Enkel in Noord-Holland !

Helaas vandaag nog geen advertentie gezien!
Jullie wel en in welk dagblad dan?
Ik woon in alkmaar;)

Hier ga ik ook weer heen zoals elk jaar. Alleen tot nu toe ben ik altijd s'middags gegaan met mijn vader rond een uur of 1/2. Alleen is het dan onwijs druk.
Nu denk ik eraan om rond 5 uur s'ochtends heen te gaan dit jaar.
Is dit te vroeg en staat er dan nog helemaal geen rij?
Of kan je ook om 6/7 uur aankomen en is er dan een korte rij?
Alvast bedankt

Ik ga dit jaar ook naar Holland Divani, met een collega. Wat ik me af vraag, de potten en pijlen etc. die ze hier verkopen. Is dit nog van een merk? Kan je daar in de winkel zien welk product wat is, of geef je gewoon aan "ik wil 1 20 shots pot" en dan krijg je er gewoon een mee? hoe werkt dit?

Ik zat even een aantal posts terug te lezen maar staan er echt al mensen midden in de nacht?? Dus als ik om 5 uur er ga staan dan staat er alsnog een rij?
Weet niet of het me dat waard is. Dan maar wat meer geld uitgeven of een tripje naar duitsland.

Cakebox van 379,95 voor 175,00... Dat kan toch haast alleen die van Cafferata zijn ?? Meer dan 50% goedkoper. Het kan dus wel!

Voor de rest vind ik het altijd een vaag gedoe dit bedrijf. Geen duidelijk genoemde merken en produkten. Dus je moet maar afwachten wat je te zien krijgt en tegen welke uiteindelijke prijs :S

Cakebox van 379,95 voor 175,00... Dat kan toch haast alleen die van Cafferata zijn ?? Meer dan 50% goedkoper. Het kan dus wel!

Voor de rest vind ik het altijd een vaag gedoe dit bedrijf. Geen duidelijk genoemde merken en produkten. Dus je moet maar afwachten wat je te zien krijgt en tegen welke uiteindelijke prijs :S

Ja, maar ik denk dat die zo weg zijn, netalsof je gratis vuurwerk zou uitgeven :P
Dat zal inderdaad die platinum zijn, omdat vorig jaar die andere crystal ook zo goedkoop was (dan in andere winkels).

Maar ben er zelf niet geweest hoor, iets te ver voor mij:P

Hier ga ik ook weer heen zoals elk jaar. Alleen tot nu toe ben ik altijd s'middags gegaan met mijn vader rond een uur of 1/2. Alleen is het dan onwijs druk.
Nu denk ik eraan om rond 5 uur s'ochtends heen te gaan dit jaar.
Is dit te vroeg en staat er dan nog helemaal geen rij?
Of kan je ook om 6/7 uur aankomen en is er dan een korte rij?
Alvast bedankt
Ik kom hier al jaren, en uit ervaring staat er meestal tegen 03.00 al een rij van enkele tientallen meters.. tegen een uurtje of 6 is het meestal rustiger maar na 7 gelijk weer wat drukker.

Wat er allemaal gezegd is over dingen die op zijn is onzin aangezien er elkuur weer een nieuwe levering is. vanwege de grote vraag naar producten en de kleine leveringen kan het zijn dat een product binnen komt en GELIJK weg is! dus dan moet je gewoon weer een uurtje wachten op de levering.

Ik zie elke keer kei gafe actie.
Maar ik vertrouw het voor geen cent.
Daarom ga ik ook nooit.
Grote onduidelijk heid welke producten het zijn.
Weinig informatie over hun.
Ben bang dat je half gevulde cakes krijgt ofzo.
Vind het allemaal erg loesje

"loesje"
lol, louche dus :p

Ik koop liever mijn vuurwerk bij Valk or Orthen oid dan een zaak als deze.
Teveel onzekerheden, wil liever vantevoren weten waar ik aan toe ben.

Voor de mensen die de afbeelding niet goed kunnen bekijken hier een PDF link met de poster!
http://hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2012.pdf en de 500.000 klapper is een mat van 25 kg en 102 cm doorsnee. de collectie ligt bijna hetzelfde als vorigjaar, her en der wat vernieuwde dingen..

Heeft iemand misschien informatie over de flowerbed van 175,- is dat die uit 6 delen of 8 delen?
En zoals ik begrepen heb zijn dit de lijnen die dit jaar ongeveer verkocht zullen wroden:

Army
Black thunder
Crystal exclusive
Devil collection
Red dragon
Royal fireworks
Titaan
X-plosion

Groetjes!!

Back
Bovenaan