Vuurwerk Orthen

Dat we Rubro gaan verkopen is wel al duidelijk,Maar ik moet de producten nog gaan kiezen.

Tip.
Hou de event cake blokkies er in.
Je gaf me vorig jaar een goede vervanger voor twee onbrekende cakes in me bestelling.
En dat heeft me wel doen besluiten, dat ik event cake nummer 1 tot en met 5 wil bestellen/kopen.:D

Tip.
Hou de event cake blokkies er in.
Je gaf me vorig jaar een goede vervanger voor twee onbrekende cakes in me bestelling.
En dat heeft me wel doen besluiten, dat ik event cake nummer 1 tot en met 5 wil bestellen/kopen.:D

Daar kun je wel op rekenen beste vriend:p
En dat er wat bij komt is ook heel goed mogelijk:p

Oke, jammer van die big box, wilde hem heel graag hebben... Dan hoop ik in iedergeval op het buurtassortiment... Hopelijk kun je wel andere grotere cakes pakketten regelen.

Marchel,

Ik zag de Rocket Boom pijlen van Beko toevallig voorbijkomen in het forum, is dit misschien iets voor bij vuurwerk orthen om te verkopen, 12,50 voor 5 bolpijlen met hele mooi uitwerkingen.

Groeten, Beja

Marchel,

Ik zag de Rocket Boom pijlen van Beko toevallig voorbijkomen in het forum, is dit misschien iets voor bij vuurwerk orthen om te verkopen, 12,50 voor 5 bolpijlen met hele mooi uitwerkingen.

Groeten, Beja

Wij hebben straks een heel mooi assortiment pijlenpakketten voor ieder budget.
We zijn momenteel druk bezig met het kijken naar de producten voor komend seizoen.

gr

Wanneer kunnen we meer informatie verwachten over bijvoorbeeld jullie collectie? En wanneer zijn jullie van plan de online winkel te openen? :)

Wanneer kunnen we meer informatie verwachten over bijvoorbeeld jullie collectie? En wanneer zijn jullie van plan de online winkel te openen? :)

We zijn nu druk met het samenstellen en van het assortiment en het bezoeken van importeurs.
Tevens zijn we aan het kijken of er weer een meeting kan plaats vinden,Dit zou dan waarschijnlijk pas wel op 17 dec zijn.
Ook zijn we druk bezig met een aantal ideeen qua actie/aanbiedingen.

Zodra wij er klaar voor zijn wordt alles bekend gemaakt.

gr
Taem vuurwerkOrthen

Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar allemaal gaan komen.
Alvast heel veel succes en plezier.
We zullen het zien.

Bij deze weer even een update beste kruitverslaafden.

Ook dit jaar komt VuurwerkOrthen weer met een staffelkorting.
De speciaale site voor de liefhebbers zal er ook weer zijn met een wat uitgebreider assortiment dan in de winkel.
Ook zal er een loting plaatsvinden onder de freakbestellingen waarvan de hoofdprijs een wel heel zeldzame dummy is uit de onder de oude rotten bekende BEX periode.Voor de dummy liefhebbers een echte wannehave!!!
Momenteel zijn we bezig ons assortiment te maken en zal z.s.m. gepost worden.
Ook zal er een demo plaats vinden waarvan we de datum bekend maken als we alles rond hebben.

gr
VuurwerkOrthen

Ik heb mijn vuurwerk winkel gevonden. Als ik het assortiment van 2009 - 2010 bekijk dan ziet dit er zeer goed uit! Wij zullen dan ook als echte liefhebbers vanuit het zuiden van ons landje komen om een paar mooie bestellingen te plaatsen bij Vuurwerk Orthen.

Ik kijk uit naar meer info van jullie!

Fijn om te horen dat we jullie mogen verwelkomen.
Uiteraard gaan we als vervend liefhebbers natuurlijk ook ff gezellig een babbeltje maken.
Mocht je vragen etc hebben aarzel niet een stels ze.

gr
VuurwerkOrthen

Ik heb een vraag over grondbloemen. Verkopen Jullie die nou als kindervuurwerk en als dat zo is. Verkopen jullie nog meer dingen als kindervuurwerk wat er eerst niet was.

Kan je ons al meer vertelle over het as
sortiment?

Binnenkort heb ik een afspraak met Gilbert zodat we onze definitieve keuze kunnen maken en dan zullen de importeurs incl lijnen bekend gemaakt worden.

Ik heb een vraag over grondbloemen. Verkopen Jullie die nou als kindervuurwerk en als dat zo is. Verkopen jullie nog meer dingen als kindervuurwerk wat er eerst niet was.

Hierop hou ik je een antwoordt schuldig.
Wij hebben ons nog niet helemaal verdiept in de totale nieuwe vuurwerkbesluit en de daadwerkelijke invoering ervan.

gr
VuurwerkOrthen

Wat ben ik benieuwd naar het assortiment zeg!
Ik twijfel niet aan de keuzen van vuurwerk Orthen want die weten wel wat wij freaks willen. :)

Als het goed is ging de webshop in november toch online? (in 17 pagina's is het moeilijk terug te vinden)

Ben benieuwd naar de verdere informatie, we wachten af. :)

Back
Bovenaan