Rijswijkse vuurwerkhal

Ik heb de parkeerplaatsen en het Boogaartplein ook in gedachten gehad maar deze locaties zijn heel moeilijk te verduisteren, iets wat ik wel noodzakelijk vind als je het vuurwerk een beetje tot zijn gecht wil laten komen.
Verder hebben zij alles mee.

Bedankt voor het meedenken.

Hum ja daar had ik niet echt over na gedacht.

e.v.t heb je ook nog het terrein naast het het ns station. lastig uit te legge... niet waar de bussen staan zeg maar, maar als je straat oversteekt bij het busstation heb je die zonnebankstudio, daar kan je onderdoor lopen en dan kom je ook op een redelijk groot plein uit, hopelijk weet je waar ik bedoel.

Gr stefan

Hum ja daar had ik niet echt over na gedacht.

e.v.t heb je ook nog het terrein naast het het ns station. lastig uit te legge... niet waar de bussen staan zeg maar, maar als je straat oversteekt bij het busstation heb je die zonnebankstudio, daar kan je onderdoor lopen en dan kom je ook op een redelijk groot plein uit, hopelijk weet je waar ik bedoel.

Gr stefan

Ik neem aan bij de taxistandplaats, waar het publiek ook boven het spoor kan staan?

Is er in de buurt van de Schilp niets te organiseren Frits. Das toch een groot sportpark waar veel ruimte is. Of op het parkeerterrein van Event Plaza

Is er in de buurt van de Schilp niets te organiseren Frits. Das toch een groot sportpark waar veel ruimte is. Of op het parkeerterrein van Event Plaza

Niet handig als je bedenkt dat daar elke avond bruiloften of verlovingen zijn. 2 grote zalen en 2 kleinere. Heb een keer gezien dat ze bijna allemaal in gebruik waren.
Bijna geen parkeerplaatsen toen.

En een locatie in het industriegebied "de plaspoelpolder " is ook geen optie ?
Het wordt naar mijn heel moeilijk een alternatief te vinden, zeker omdat het algemeen bekend is dat er een locatie wordt gezocht voor een demo die duizenden toeschouwers trekt.

En een locatie in het industriegebied "de plaspoelpolder " is ook geen optie ?
Het wordt naar mijn heel moeilijk een alternatief te vinden, zeker omdat het algemeen bekend is dat er een locatie wordt gezocht voor een demo die duizenden toeschouwers trekt.

Koopmansstraat is geloof ik de plaspoelpolder, perfecte locatie daar, lekker rustig meeste wat er 's avonds rijd zijn les auto's.

Koopmansstraat is geloof ik de plaspoelpolder, perfecte locatie daar, lekker rustig meeste wat er 's avonds rijd zijn les auto's.

Ik ben gisterenavond gaan kijken ivm met de straatverlichting en de verlichting van de diverse gebouwen in de buurt.

De straatverlichting is te verwaarlozen alleen in het oude Haagsche Courant gebouw brandde op diverse plaatsen licht. Vooral het geheel verlichtte trappenhuis zou in mijn ogen storend kunnen zijn voor de vuurwerkdemo.

Verder staat het onkruit nogal hoog op de locatie maar in de winter zal dat wel een stuk minder zijn.

Nu nog even toestemming van de eigenaar, de provincie en niet te vergeten de Burgemeester vragen.

Wordt vervolgd.

Is het misschien niet een idee Frits om of in het Wilhelmina Park, of bij Haaglandia /Semper Altius (De 2 voetbalverenigingen)de demo te houden? Hier is namelijk veel ruimte. Of staat de gemeente dat niet toe?

Daarnaast wil ik nog zeggen dat www.kartonvoordeel.nl een geweldig idee is, maar ik jammer genoeg nog geen geld heb om wat te kopen. Maar gezien de voorraden, is het nog mogelijk om in Oktober nog iets te bestellen of zal dan alles zijn uitverkocht?

Met vriendelijke groeten, Bram.

Bedankt voor het meedenken Bram.

Ik heb een andere locatie aan de gemeente voorgesteld, namelijk het braakliggende terrein naast het gebouw van de Sijthoff Pers ( Haagsche Courant).
Dat terrein is aan 3 kanten onbebouwd, groot genoeg en volop parkeer- gelegenheid in de buurt.
Ook tram 17 stopt op slechts enkele honderden meters.
Maar 300 meter van de Rijswijkse Vuurwerkhal en geen doorgaande weg die moet worden afgesloten.
Nu maar hopen dat wij van iedereen toestemming krijgen om daar te mogen schieten tegen normale voorwaarden.

Hmm, ik ga donderdag even kijken, dan moet ik al naar MN Services (zit volgens google maps vlak naast de vuurwerkhal blijkbaar :P

Welke datum zal de demo gehouden worden eigenlijk? als het doordeweeks is kan ik gewoon wat langer in Den Haag blijven :)

Eigenlijk heb ik nooit info gezocht over vwkhal.

Wat voor actie hadden jullie vorg jaar?

Klopt het dat je 35% procent van je bedrag gratis mocht uitzoeken bij bonfireworks?

Eigenlijk heb ik nooit info gezocht over vwkhal.

Wat voor actie hadden jullie vorg jaar?

Klopt het dat je 35% procent van je bedrag gratis mocht uitzoeken bij bonfireworks?

Bij besteding boven de €800.-
Onder de €800.- kreeg je gratis vuurwerk waaronder de Great Wall of China, Wodka Blue, Colorfull Thundertail,Miracle, Outrageous, Midnight Delight enz.

Back
Bovenaan