Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerk Orthen top winkel zeker,
had bij hun Blue Voodoo besteld was blijkbaar niet meer leverbaar toen Damian vuurwerk ging afhalen bij hun, ze hebben voor een goede vervanger gezorgt namelijk de Brainiacs grote waaier!
Brainiacs was een zeker mooie waaier met vrij goed tempo.
Top hoor Orthen!
Bij deze hier ook maar even bekend maken.
Royal Fireworks bv heeft een workshop t.w.v. 300 beschikbaar gesteld om te verloten onder de personen die meer dan 250,- aan Royal producten bij ons op hun bestelling hebben staan.
Als klap op de vuurpijl zal VuurwerkOrthen ook nog een workshop van Royal Fireworks bv verloten onder dezelfde actie.
Dus 2x kans op een workshop.
grtz
Pyromaniac 1975
Ik heb wel een kleine tip voor je.
Neem je niet té veel hooi op je vork? 95% van je klanten maakt het geen reet uit welke merken jij hebt. Slechts die 5% freaks lok jij naar je zaak voor de grote verzameling lijnen die jij hebt. Maar doordat je zoveel merken en lijnen hebt, is het logistiek moeilijker, en ook de showroom en bunker wordt haast overvol.
Met andere woorden: wat voegen extra lijnen toe aan de kwaliteit van de winkel die je nu al hebt? Creëer je geen extra risico's door meer producten te willen leveren?
Zoals je weet is Marchel zelf ook een liefhebber. Als hij dit nou graag doet namens Orthen voor ons freaks is dat alleen maar te waarderen. Dus ik zou zeggen ga lekker zo door Marchel!
zijn die prijzen al uitgerijkt?
Ik heb wel een kleine tip voor je.
Neem je niet té veel hooi op je vork? 95% van je klanten maakt het geen reet uit welke merken jij hebt. Slechts die 5% freaks lok jij naar je zaak voor de grote verzameling lijnen die jij hebt. Maar doordat je zoveel merken en lijnen hebt, is het logistiek moeilijker, en ook de showroom en bunker wordt haast overvol.
Met andere woorden: wat voegen extra lijnen toe aan de kwaliteit van de winkel die je nu al hebt? Creëer je geen extra risico's door meer producten te willen leveren?
Lesli eruit en marijn er voor in de plaats lijkt me een goede zet.
Lesli eruit en marijn er voor in de plaats lijkt me een goede zet.
ja , vindt ik ook .
pro-line mag er ook wel uit en dan bonfireworks ervoor in de plaats .