Vuurwerk Orthen

Zijn jullie vandaag open of niet? :)

Net naar Orthen gefietst maar niet deed open. Hoop dat ik zo snel mogelijk nog mijn bestelling kan/mag doen.

Laatst bewerkt:
nou marchel, hier is hij dan, je review! haha :D

het was er rustig bij binnenkomst, en we werden redelijk vlot geholpen. omdat marchel wel wist van de prijzen die ik en genius op kwamen halen van de meeting hadden we even op hem gewacht.
eenmaal klaar kwam hij al meteen aan en konden we onze losse verkooplijstjes inleveren. erg snel gepakt en op 1 potje na klopte waar we om vroegen. omdat de heavy5 er niet meer was zou hij een heavy 4 pakken en 1 los potje, maar ik denk per ongeluk een heavy3 gepakt. helaas, hier kwamen we thuis pas achter. verder prima service, hij liep nog even mee om t sjouwen en vervolgens afscheid genomen.

prima winkel, prima service, ga zo door!

zoals vincemeister al zegt was het vrij rustig toen we naar binnen liepen. Gelukkig kon ik meteen mijn blaas legen om daarna te beginnen met het invullen van de bestellijst. uiteindelijk is het toch weer geworden dan wat de bedoeling was maar ik denk dat iedereen dat wel heeft als ie los spul gaat halen:p Marchel heeft ons weer prima geholpen en dat is al reden genoeg om volgend jaar weer langs te rijden.
Ook nog even respect voor de verkopers die er van 7:00 tot 22:00 uur in de weer zijn en omdat jullie alles weer prima geregeld hebben:)

keep up the good work!

Vandaag ook bij Orthen geweest, kreeg 2 flinke dozen vol vuurwerk mee. Er werd keurig mee gelopen om alles in de auto te zetten. De cakes die niet leverbaar waren werden vervangen door goede alternatieven, 2x heavy 5 voor 2x heavy 4 + heavy 3. Daarnaast mochten we voor de afgekeurde Kickstarter een andere cake uitzoeken, de Golden Glory.

Superservice, volgend jaar komen wij weer terug!
:bye:

ook dit jaar weer in mijn ogen de beste winkel van nederland, Top team top collectie, en een top service, is er iets niet wat je wel besteld had? dan word er ter plekke samen met de klant overlegd wat hij er voor in de plaats wil. is gewoon een goed opgezette winkel, waar mensen de ruimte, en het advies hebben om er een leuke o&n van te maken. de plannen die gilbert en marcel me vertelde voor 10/11 kwa collectie staan me ook heel erg aan.
tot de komende wissel maar weer.

Vuurwerk Orthen top winkel zeker,

had bij hun Blue Voodoo besteld was blijkbaar niet meer leverbaar toen Damian vuurwerk ging afhalen bij hun, ze hebben voor een goede vervanger gezorgt namelijk de Brainiacs grote waaier!

Brainiacs was een zeker mooie waaier met vrij goed tempo.

Top hoor Orthen!

Laatst bewerkt:
Bij deze wensen wij iedereen een gezond en super gelukkig nieuwjaar toe en hopen jullie aan het einde weer te zien bij ons.

gr
Team vuurwerkOrthen

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Orthen top winkel zeker,

had bij hun Blue Voodoo besteld was blijkbaar niet meer leverbaar toen Damian vuurwerk ging afhalen bij hun, ze hebben voor een goede vervanger gezorgt namelijk de Brainiacs grote waaier!

Brainiacs was een zeker mooie waaier met vrij goed tempo.

Top hoor Orthen!

klopt helemaal , jammer van de blue voodoo , maar de brainiac was ook top .
de rest van de bestelling was ook helemaal in orde , en dat was geen kleintje haha .
2 joekels van dozen en nog 'n stapel potten in m'n armen :D .
top service , grote keuze , geweldige showroom , vette kortingen , wat wil je nog meer ?
nr.1 winkel van nederland in mijn ogen .

Geloof het of niet mensen maar ik ben alweer aan de slag gegaan voor het nieuwe seizoen.
Waarschijnlijk gaan we jullie dit jaar qua assortiment nog blijer maken dan we al gedaan hebben.
Ik heb mijn advies qua importeurs eigenlijk al gemaakt dus nu ga ik aan de slag om de boel op papier te zetten en hopelijk binnenkort al de eerste gesprekken met betreffende personen.

Wat er dit jaar qua meeting wordt gedaan is nog even afwachten,Maar ook daar ga ik weer mijn uiterste best voor doen.

Mochten er vragen of verzoekjes zijn kun je die via pm sturen en dan zal ik deze in behandeling nemen.

Ook als er klachten,verbeteringen etc te realiseren zijn meld me dit maar,Al denk ik dat deze er niet zijn:p

grtz
Pyromaniac 1975
Team vuurwerkOrthen

Ik heb wel een kleine tip voor je.

Neem je niet té veel hooi op je vork? 95% van je klanten maakt het geen reet uit welke merken jij hebt. Slechts die 5% freaks lok jij naar je zaak voor de grote verzameling lijnen die jij hebt. Maar doordat je zoveel merken en lijnen hebt, is het logistiek moeilijker, en ook de showroom en bunker wordt haast overvol.
Met andere woorden: wat voegen extra lijnen toe aan de kwaliteit van de winkel die je nu al hebt? Creëer je geen extra risico's door meer producten te willen leveren?

Bij deze hier ook maar even bekend maken.

Royal Fireworks bv heeft een workshop t.w.v. 300 beschikbaar gesteld om te verloten onder de personen die meer dan 250,- aan Royal producten bij ons op hun bestelling hebben staan.:thumbsup:

Als klap op de vuurpijl zal VuurwerkOrthen ook nog een workshop van Royal Fireworks bv verloten onder dezelfde actie.:applause:

Dus 2x kans op een workshop.:bonk:

grtz
Pyromaniac 1975

zijn die prijzen al uitgerijkt?

Neem je niet té veel hooi op je vork? 95% van je klanten maakt het geen reet uit welke merken jij hebt. Slechts die 5% freaks lok jij naar je zaak voor de grote verzameling lijnen die jij hebt. Maar doordat je zoveel merken en lijnen hebt, is het logistiek moeilijker, en ook de showroom en bunker wordt haast overvol.
Met andere woorden: wat voegen extra lijnen toe aan de kwaliteit van de winkel die je nu al hebt? Creëer je geen extra risico's door meer producten te willen leveren?

Zoals je weet is Marchel zelf ook een liefhebber. Als hij dit nou graag doet namens Orthen voor ons freaks is dat alleen maar te waarderen. Dus ik zou zeggen ga lekker zo door Marchel!

Zoals je weet is Marchel zelf ook een liefhebber. Als hij dit nou graag doet namens Orthen voor ons freaks is dat alleen maar te waarderen. Dus ik zou zeggen ga lekker zo door Marchel!

Beste allen.
Ik snap wel dat er wat zorgen zouden verrijzen qua assortiment,Nergens voor nodig.
Ik zit met mijn gewone dagelijkse baan in de logistiek dus heb er een goede kijk op wat wel en niet kan.
Dat we een assortiment willen die niet veel punten aan kunnen is gewoon omdat we alleen goed degelijk en betaalbaar vuurwerk willen aanbieden,En dan niet specifiek gericht naar jullie liefhebbers maar ook naar de gewoone consument.
We hebben en krijgen heel erg veel complimenten vanwege het eerlijke en goede advies wat wij onze klanten geven over vuurwerk en veiligheid.

En ik zeg altijd,Zijn er vragen.........Stel ze dan!

zijn die prijzen al uitgerijkt?

Wij hebben wel een paar gewone consumenten gehad die in aanmerking kwamen,Helaas hebben zij hun benodigde info niet achter gelaten.

Wat betreft de voorbestellingen zal ik even in de papieren moeten duiken om te kijken wie er evt in aanmerking komen.

Ik zal proberen hier z.s.m. uitsluitsel over te geven.

Die 5% freaks zorgen er anders wel voor dat een winkel het beste vuurwerk verkoopt toch? Dan heeft die andere 95% er toch ook voordeel van?

ja , vindt ik ook .
pro-line mag er ook wel uit en dan bonfireworks ervoor in de plaats .

Pro-line heeft wel topartikelen (Best of Seven Rows, Thunder salvo, howling ghost) maar de rest is wel overbodig.

Een heel klein stuk van Bonfireworks word al verkocht bij Paashuis in Vught.
Alleen mag gerust de hele collectie wel bij orthen komen.

Marijn is ook aan te raden, vooral de binkie, vette marja, grof geschut en zo zijn er nog veel meer toppers.

Maar ik ga er wel vanuit dat Marchel en zijn collega's hier wel uitkomen. :)

Back
Bovenaan