Zena Megastore Olen

Benieuwd hoe ze dit jaar uitpakken! Ik denk dat ik maar weer eens een tripje in de laatste week van januari die kant op moet doen.

Mijn ervaring is dat de rotzooi waar ze van af willen bijna gratis weg doen maar de goeie bekende artikelen waar je echt voor komt krijg je de zelfde korting op als normaal.

En mijn ervaring zegt dat alle aanbiedingen die ze het hele jaar doen (zoals Mascleta voor de helft, Nuke Banger voor bodemprijzen etc.) dan allemaal gelden in de hele maand, en de rest van het jaar een beetje verspreiden zodat ieder lokkertje z'n mensen trekt.

Neem bijv. de Hydra, die was gewoon voor 40% goedkoper dan normaal afgelopen januari. Wel denk ik dat de vorig jaar met al dat goedkope Wimmers spul niet overtroffen kan worden, maar we will see!

En mijn ervaring zegt dat alle aanbiedingen die ze het hele jaar doen (zoals Mascleta voor de helft, Nuke Banger voor bodemprijzen etc.) dan allemaal gelden in de hele maand, en de rest van het jaar een beetje verspreiden zodat ieder lokkertje z'n mensen trekt.

Neem bijv. de Hydra, die was gewoon voor 40% goedkoper dan normaal afgelopen januari. Wel denk ik dat de vorig jaar met al dat goedkope Wimmers spul niet overtroffen kan worden, maar we will see!

Het spul van wimmers kan best overtroffen worden hoor haha.
ik nam een aantal dingen mee van wimmers waar 80% korting op zat.
nou, dat is hardstikke top natuurlijk. maar eergister was ik zeer maar dan ook zeer teleurgesteld in wat er nou eenmaal uitkwam. zou er geen dubbeltje meer voor willen geven. (zal binnekort de video's uploaden)

de lvc pas is die ook in maaseik te verkrijgen, krijg wel telkens aanbiedingen voor de lvc leden maar heb nog geen pas.

Ik ben zeer benieuwd naar de kortingen!
Vandaag de 1e dag alles in verkoop ben benieuwd hoe het gegaan was.
Altijd top met jullie korting stunts

Het spul van wimmers kan best overtroffen worden hoor haha.
ik nam een aantal dingen mee van wimmers waar 80% korting op zat.
nou, dat is hardstikke top natuurlijk. maar eergister was ik zeer maar dan ook zeer teleurgesteld in wat er nou eenmaal uitkwam. zou er geen dubbeltje meer voor willen geven. (zal binnekort de video's uploaden)

Raar, ik had ook aardig wat van de Pyroboy collectie gekocht afgelopen januari/februari, maar ik vond het allemaal juist erg meevallen.
Ik had al gelezen dat de lijn niet al te best was, maar dat viel mij dus erg mee.
En voor die prijzen had ik sowieso niet kunnen klagen.

Raar, ik had ook aardig wat van de Pyroboy collectie gekocht afgelopen januari/februari, maar ik vond het allemaal juist erg meevallen.
Ik had al gelezen dat de lijn niet al te best was, maar dat viel mij dus erg mee.
En voor die prijzen had ik sowieso niet kunnen klagen.
Dat dus. Heb potjes gezien van een euro of 2. 16 shots Spinning Tail. Toch leuk voor het geld. En een waaiertje van een euro of 8 met degelijke boeketten. Maar daar staat tegenover een blok lucht á la traag flowerbed van 9 euro.
Dus ligt er net aan wat je mee hebt genomen. Zaten toppers tussen (Starfinder, Flashing Thunder en Family Fun Cake), maar ook veel floppers. Net mazzel moeten hebben dus.

Zo te lezen op het forum van Vuurwerkbelgie (Zena vuurwerk) zitten er leuke en goede aanbiedingen tussen met extreem hoge kortingen! Ik denk dat we morgen of in de loop van volgende week ook wel wat meer vanuit Olen zullen horen.

Back
Bovenaan