Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 28e helaas heel de dag werken tot 0100 ofzo. Dan de 29e om 06:45 de auto in naar Steenbergen samen met mijn vriendin. Onze hiphop lijst op de radio en 110km afrijden. Dan weer rond 10:00 terug zijn. Om dan rond 10:30 samen met 2 vrienden naar Aken te rijden. Hopen daar om 1300 te zijn en dan rond 18:00 alles ingeslagen te hebben en dan op het gemakje naar huis. Lekker alles uitstallen en bekijken.

Ik haal alles de 28ste op. De 29ste plan ik lekker vol in, zodat ik amper tijd heb om nog los spul te halen. Maar de 31 ste zal ik zeker nog wat leuk vooravond spul inslaan. Alhoewel, voor het eerst in mijn leven moet ik werken de 31ste. Maar zoals het ernaar uitziet, zal het een kort dagje worden.

Hier word de 27ste om 23:00 de koffie aangezet en komt mn beste maatje langs die het ook wel leuk vind, geen totale freak maar het tripje en het vuurwerk zelf is bij hem op eem ander level als bij mij.
Dan gaan we na een peukkie en een bakkie op pad naar steenbergen, heenweg de a4 uit dus de bimmer goed op zn kloten geven �� en vervolgens via breda terug naar huis om daar in de late nacht aan te komen, de spulletjes te lossen en op het gemak richting Duitsland te touren. Onderweg lekker spotify aan en plannetjes bedenken nu we eindelijk ons spul in handen hebben. In Duitsland wat eten en weer terug crossen.
Vervolgens de dag erna met collegas mee naar Duitsland, gewoon voor de leuk! En dan blijft de 30ste en de 29ste in de avond en oudjaarsdag over om de plannen in werking te stellen. Mijn vriendin weet al dat die laatste 4 dagen van 2018 volledig gereserveerd zijn voor mijn vuurwerk hobby..

Herkenbaar bij mij ieder jaar weer een punt van discussie. Vanaf Kerst tot de Dag der Dagen is vrouwlief mij zo goed als kwijt door de hobby. Ala ze dan weer eens begint te zeuren zeg ik de laatste jaren steevast: Ach misschien is het wel de laatste keer dat ik hier van kan genieten en dit mee mag maken. Dus zeur niet zo. Die ene keer per jaar. En dat begrijpt ze dan gelukkig ook wel weer.:wink:

Ontopic

Ik ga dit jaar voor het eerst alleen, dus zal nog wel even wat moeten bedenken om mezelf te vermaken tijdens de ritten. Zijn er meer mensen die een subwoofer in de auto hebben en toch de sub uitzetten of niet opendraaien tijdens de rit terug met het vuurwerk in de auto, ondanks dat je weet dat het eigenlijk niet mis kan gaan?
Ik denk dat ik gewoon een playlist maak met van alles en nog wat en genoeg te eten en drinken mee neem onderweg. Ik laat mijn moeder haar mini gehaktballen maken (op een of andere manier weet ze die naar mijn smaak perfect te maken), een paar bammetjes met kaas en gaan. Ik ben het vanuit mijn werk als lichttechnicus gewend om veel en lang te rijden, dus dat zal wel goed komen.

Wie moeten er nog meer rond 4 uur sochtend bij vuurwerk breda (Cees van der Horst) zijn de 28e?

Heb er giga veel zin aan.

Woensdag op donderdagnacht eerst richting Den Bosch, vervolgens naar Steenbergen. En de 30e naar Duitsland! Heeft iemand adresjes waar je het best vuurwerk daar kan halen?

Als ik al die verhalen zo lees,dan heb ik "nog wat te leren"
Tot zover nog nooit ver gereisd voor het kruitsnuivende spul in karton.
Al moet ik bekennen dat tijdens de zena trophy(waarvoor je dan wel een eindje moet rijden)er het e.e.a. met leuke kortingen word aangeschaft.
Maar t afhalen van dingen,het gebeurt hier in een redelijk korte straal van mn huis,dus vele km's rijden hoef ik niet,althans niet daarvoor :p
Wie weet veranderd t nog als blijkt dat ik me meer op goede aanbiedingen ga richten bij diverse "freak" winkels :wink:

Woensdag op donderdagnacht eerst richting Den Bosch, vervolgens naar Steenbergen. En de 30e naar Duitsland! Heeft iemand adresjes waar je het best vuurwerk daar kan halen?

Ik neem aan ook op do/vr nacht, die nacht ervoor is er volgens mij nog niet heeuul veuuul open.

Hier ook in de nacht van donderdag op vrijdag. Geen hele grote bestelling dit jaar, dus wellicht kan ik het dit keer direct via de showroom meenemen. Verder nog vrijdagmiddag mijn prijs ophalen :handsup:.

29e ophalen om 7 uur in de ochtend naar vuurwerkland Steenbergen en in de avond om 19:00 uur naar Bredavuurwerk en Bart poppelaars :handsup:

Laatst bewerkt:
Ben voor het eerst in 13 jaar vrij tussen kerst en oud & nieuw. Normaal altijd stress om het vuurwerk in huis te krijgen. Dit jaar dus genieten en de provincies door opzoek naar leuk spul, sfeerproeven en het oud en nieuw gevoel!

Gister nog een bestelling geplaatst bij de lokale Lesli dealer voor de kids. Die wordt de 29ste opgehaald, mooi een extra reden om nog een keer extra sfeer te proeven.

Bijna hoor, de spanning neemt weer toe haha.
Heb ook nog maar even wat items bij winkels "op de route" besteld, de kruitstress slaat weer toe haha. Maar vooral ook leuk om bij verschillende winkels langs te gaan, ook weer nieuwe winkels te ontdekken daardoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan