Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle bestellingen opgehaald en alles klopt gelukkig! Hebben jullie nog een pijlenstandaard gekregen of verplicht moeten kopen? Het is mij nergens aangeboden terwijl ik overal pijlen gekocht heb.

Ik heb bij 2 winkels pijlen gekocht en bij een daarvan inderdaad een pijlenstandaard verplicht bij moeten kopen. Prima, ga ik gebruiken.

Alle bestellingen opgehaald en alles klopt gelukkig! Hebben jullie nog een pijlenstandaard gekregen of verplicht moeten kopen? Het is mij nergens aangeboden terwijl ik overal pijlen gekocht heb.

Bij 4 adressen pijlen gehaald, bij 1 adres het gammele plankje gekregen. Niet erg ik heb zelf een standaard

Heb aardig wat winkels gehad int verleden maar ook dit jaar weer complimenten voor de kanonslag in capelle!

1. Vuurwerk staat gewoon klaar in t tijdvak zoals afgesproken , vele winkels gaan pas picken als je binnekomt met je bon. Altijd maar 10/15 min binnen hier met afhalen

2. Gratis friet en burgers !?!? Andere winkels gezien die een halve oliebol verkochten voor een euro?!

3. De ruimte in de showroom en afhaal gedeelte is soortvan gescheiden met een open doorgang , dus geen drukte met zoekende mensen . Plus iets van 8 kassa’s ofzo

Maar goed dat is mijn ervaring natuurlijk , wilde deze wel even delen !

3x gekregen bij Steenbergen. Degenen met 3 losse metalen buisjes erbij

Als je in de voorverkoop besteld wordt hij steeds automatisch aan je winkelwagen toegevoegd als er pijlen bij zitten. Volgende keer maar alle pijlen in 1 bestelling

Ik heb gister het vuurwerk opgehaald. De cakebox die ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg dus de Condor 160 shots compound connected mee:

xw1rm3r

emkpfd

Kent iemand deze compound? Ik kan hem nergens terugvinden en zou toch wel graag willen weten welke ik gekregen heb. Wellicht een omlabeling?

Ik heb gister het vuurwerk opgehaald. De cakebox die ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg dus de Condor 160 shots compound connected mee.

Kent iemand deze compound? Ik kan hem nergens terugvinden en zou toch wel graag willen weten welke ik gekregen heb. Wellicht een omlabeling?

Mischien als je het artikel nummer ervan opzoekt :)

Heb wel pijlen gekocht, maar geen standaard gekregen, kreeg me geld terug omdat ze niet meer leverbaar waren.

Die condor doet me denken aan een vulcan prijs die ik iets van 3 jaar geleden had gewonnen. was ook eerst iets van 40 shots i shape daarna een waaier. Weet niet of die hetzelfde is maar hij heet de grand finale no.1

Edit: laatmaar die was 106 shots

Ik heb gister het vuurwerk opgehaald. De cakebox die ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg dus de Condor 160 shots compound connected mee:

xw1rm3r

emkpfd

Opmerkelijk dat ze bij Vuurwerktotaal vreemde boxen als vervanger meegeven. Een maat van mij kreeg de Volt! Noizz als vervanger aangeboden. Deze geweigerd omdat er niets over bekend is. Ik had de condor ook geweigerd....geen idee wat dat is....

Opmerkelijk dat ze bij Vuurwerktotaal vreemde boxen als vervanger meegeven. Een maat van mij kreeg de Volt! Noizz als vervanger aangeboden. Deze geweigerd omdat er niets over bekend is. Ik had de condor ook geweigerd....geen idee wat dat is....

En zo kreeg ik de Volt Booster ipv de Detonation. Booster is hoogstwaarschijnlijk de Partyraiser in een ander jasje.

De lading Detonation zou te nat zijn maar de Booster staat nu ook voor de verwarming...

Ja vreemd inderdaad. Valt me ook op dat daar vaak zaken al niet meer leverbaar zijn hoewel ze nog wel bestelbaar waren op internet. Lijkt me dat ze de internetbestellingen apart zetten. Maargoed.

Wij hebben de Condor maar meegenomen. De oorspronkelijke box was afgeprijsd naar 50 euro. Dus mij hoor je niet klagen wat dat betreft.

Wat een geweldige dagen waren het weer. Wederom erg genoten van de lange dagen met volop vuurwerk. Blijft een geweldig mooi onderdeel van de hobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan