Rotterdammur
VWC lid
Alle bestellingen opgehaald en alles klopt gelukkig! Hebben jullie nog een pijlenstandaard gekregen of verplicht moeten kopen? Het is mij nergens aangeboden terwijl ik overal pijlen gekocht heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle bestellingen opgehaald en alles klopt gelukkig! Hebben jullie nog een pijlenstandaard gekregen of verplicht moeten kopen? Het is mij nergens aangeboden terwijl ik overal pijlen gekocht heb.
Kreeg een afgekeurd geval mee, met metalen buisjes...![]()
Ik heb gister het vuurwerk opgehaald. De cakebox die ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg dus de Condor 160 shots compound connected mee.
Kent iemand deze compound? Ik kan hem nergens terugvinden en zou toch wel graag willen weten welke ik gekregen heb. Wellicht een omlabeling?
Waarvoor kreeg je hem als vervanger?welke hadden ze niet.
Ik heb gister het vuurwerk opgehaald. De cakebox die ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg dus de Condor 160 shots compound connected mee:
![]()
![]()
Kent iemand deze compound? Ik kan hem nergens terugvinden en zou toch wel graag willen weten welke ik gekregen heb. Wellicht een omlabeling?
Opmerkelijk dat ze bij Vuurwerktotaal vreemde boxen als vervanger meegeven. Een maat van mij kreeg de Volt! Noizz als vervanger aangeboden. Deze geweigerd omdat er niets over bekend is. Ik had de condor ook geweigerd....geen idee wat dat is....
Opmerkelijk dat ze bij Vuurwerktotaal vreemde boxen als vervanger meegeven. Een maat van mij kreeg de Volt! Noizz als vervanger aangeboden. Deze geweigerd omdat er niets over bekend is. Ik had de condor ook geweigerd....geen idee wat dat is....