Ja! Dat heb ik ook, wat betreft 00:00 uur
Dat moment vind ik eigenlijk ieder jaar minder leuk worden ofzo... eerst dat suffe aftellen, dan handjes schudden.. is het inmiddels al 00:10 uur, van alles gemist op straat.. Kruitstress slaat opnieuw een beetje toe, terwijl de uren daarvoor uitermate relaxt waren.
Gek eigenlijk. En ja, nog maar max 2 uurtjes te gaan dan.. dat idee helpt ook niet mee.
De roadtrip zelf en het ophalen, dat is absoluut 1 van de leukste momenten (dag eigenlijk

) van de hele jaarwisseling. Slecht slapen, vroeg wakker, 06:00 in de auto, het gaat weer beginnen! Eerste deel v/d reis altijd alleen, rustig beginnen maar elke keer weer een klein feestje gheheh. 07:30 weer thuis van het 1e deel. Eindelijk ontbijtje, meer koffie, en hop naar de 2e - en dat is altijd een flinke rit, maar gezellig met een mede-freak, dus een echte roadtrip. Lekker hoor.
En op 31-12 altijd 2 momenten die ook mooier zijn dan het 12 uur moment.
Eerste moment is eigenlijk de eerste knal v/d dag. 31e 's morgens boeltje bij elkaar zoeken, wat heb ik overdag allemaal nodig en dan op naar het carbid. Met een big smile de wei in, melkbussen staan al te roken, kampvuur is al aan, pils staat koud. Iedereen begroeten, tasje neergooien en dan gauw dat eerste lontje aansteken (fuck 18:00 uur). Echt, topmoment!!
DE dag is weer aangebroken. Kan geen 00:00u tegenop
Tweede super-moment van de dag is 't begin van de avond (na het avondeten, rustmomentje en een bakkie) zodra ik weer naar buiten ga voor de 'avond-sessie'. Siervuurwerk, komt u maar, de avond gaat beginnen

Je weet dan, ik ga nu (meestal vanaf 20:00 ofzo) non-stop doorstoken tot minimaal 02:00

De berg cakes lijkt zonder einde, de kameraden gaan er eens goed voor staan, we ploppen een groene rakker open en we gaan beginnen met het sier. Wat-een-moment