Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hiero heb je altijd lui die stipt om 00:00 uur vol gas gaanSnap het gedeeltelijk Leo. Al heb ik niet het idee dat ik wat mis als we 00:10 naar buiten gaan. De meesten beginnen hier dan pas
Mooi verhaal hier precies hetzelfde gevoel. Top...Tijdens het schrijven kreeg ik nog meer zin dan al het geval was
En dan ben ik het uitpakken, uitstallen en het betere projectwerk met de Top 2000 erop nog vergeten te noemen ook
Maandje nog!
Heb er dit jaar toch moeite mee dat de 30e afvalt ! Echt een gat dat je moet vullen hoor ... normaal is het altijd gewoon 3 dagen vuurwerk halen
( 2 echt afhalen en die laatste alles bezoeken van losse verkoop )
Plus dit jaar ben ik ineens alleen .. net nu ik een grotere auto heb hahaha
Ik ga juist het liefst alleen op pad. Ik merk dat als ik iemand mee neem die niet echt freak is het tog anders is. Die vinden vaak het in de nacht reiden voor vuurwerk al gek, laat staan dat je een paar honderd kilometer maakt en je alle tijd er voor neemt.
Dus het liefst ga ik lekker alleen, in mijn eigen tempo zodat ik er op mijn manier voor de volle 100% van kan genieten. De tijd is te kort om alles snel te doen. Ik ga dus ook bewust altijd veel te vroeg weg, zodat ik onderweg nog paar keer kan stoppen, heerlijk stil staan bij het geen je aan het doen bent. Broodje en wat te drinken halen, muziekje erop. Wat een geweldige rit is het ieder jaar weer.