Vuurwerk ophalen

Net ff uitgerekend, voor net geen 1100,- ophalen in een opel corsa... Had toch wat minder verwacht :bonk:

Gaat dit lukken, zitten zo'n 5 boxen bij.

Morgen Vuurwerktoppers Papendrecht, Intratuin Sliedrecht en Vuurwerk Bestel Gilze-Rijen (prijs ophalen!). In de avond naar Herwijnen Zoetermeer en Vuurwerkland Zoetermeer.

Woensdag 07:00 in Huizen zijn, daarna misschien even langs Witte Tenten Eemnes. Als laatste VTC Vuurwerk Dordrecht.

Wordt een aardig ritje, maar genieten:D

Morgenvroeg om 07:45 uur richting Orthen. Op de terugweg langs Veluw. Dan 14:00 uur weer bij Vechtweelde en Gebro in Maarssen. 15:00 uur bestelling ophalen in Vathorst. En als laatst 's avonds 19:00 uur bij Riezebos. Heb er enorm zin in!

Morgen om 06:00 paraat bij Valk.
Daarna door na Ed Raket in Apeldoorn.

Hopen dat het allemaal gaat passen.

morgen rond 17:30 richting orthen toe, en rond 8 uur aanrijden richting huismanvuurwerk voor totaal 1500

Ik heb drie losse bestellingen gedaan bij vuurwerktotaal, Zena en Vuurwerkmania. Deze moet ik allemaal ophalen bij 1 dealer in de buurt. Heb het verdeeld over twee dagen omdat ik alleen een fiets met fietstassen tot mijn beschikking heb :)
Dus morgen om 15:00 2 bestellingen halen en de volgende dag zelfde tijd de laatste.

ik doe ook het meeste op de fiets :)
10 uur naar vuurwerktotaal
11 uur naar intratuin
12 uur naar de lesli dealer

30dec:
12 uur naar rubro en royal dealer
17 uur wederom naar lesli dealer

Morgenmiddag ff vaste rondje Giezen Hoogkerk, De Weijs en Vuurwerklandoutlet. Eerder op de middag ff klein spul van Vuurwerkgigant :)

Het wordt morgen een leuke dag! ´s Ochtends naar Haokan Pijnacker en Verbakel om de eerste (en grootste) 2 bestellingen op te halen. Daarna even lunchen en nog naar Intratuin Pijnacker, Vuurwerktotaal Delft en Quartel vuurwerk.

Vannacht naar Breda en dan morgenochtend naar Orthen en Haokan Oisterwijk en rondje Tilburg. en Woensdag naar Huisman en Valk en nog wat winkels

En toch denk ik elk jaar weer: 'oh Jeej, zouter allemaal wel passen...'

Ik heb de achterbank maar naar beneden geklapt, van 350 liter naar bijna 1200 liter, moet te doen zijn ;). 4-5 liter per cake komt neer op 160-200 liter (40 cakes), maarja, die lompe dozen he, dat is met enkel een kofferbak toch altijd wat onhandig.

Edit, Even wat rekenwerk gedaan, zit eerder bij 5-10 liter per cake. Crown Osiris is al 55 liter.

Back
Bovenaan