Vuurwerk ophalen

Vanavond richting Groningen daar me vuurwerk ophalen want die winkel opent zijn deuren even tussen 00:00 en 03:00:D verder morgen ochtend eerst naar Duitsland waarschijnlijk en dan zo op de terug weg me andere bestellingen ophalen:)

Morgen vroeg op pad om mn bestellingen op te halen.
Langs steenbergen voor het meeste van de collectie.
Intratuin sliedrecht.
Vuurwerkleerdam.
Abcvuurwerkarkel
Vuurwerkexpert boogaard hardinxveld.

Dan even werken en dan lekker alles uitstallen savonds . op het gemakje de boxen een geheel maken en zo .
Zijn de fijnste avondjes .

Eindelijk morgen ochtend op pad. Man wat slaap ik slecht de laatste paar nachten veel te druk in me hoofd. Dit zou een hoop rust geven als alles netjes binnen is.

Woensdag in totaal 13 bestellingen ophalen, vandaag maar eens de ophaal route uitstippelen! haha

Kijk er echt naar uit.. de leukste dagen van het hele jaar!

vandaag vroeg naar bed dan duurt deze dag korter. en dan vroeg op om de bestellingen op te halen. dan gaan we eest naar
vuurwerk7kamp
hol vuurwerk
de vuurpijl lekkerkerk
en dan misschien nog naar vuurwerktoppers in papendrecht.

Woensdag in totaal 13 bestellingen ophalen, vandaag maar eens de ophaal route uitstippelen! haha

Kijk er echt naar uit.. de leukste dagen van het hele jaar!

Wtf :D?13 bestellingen?Toch niet bij 13 verschillende winkels hoop ik :rolleyes:?
Heb je al een aanhanger gehuurd :cool:?

Morgen vroeg de bestellingen ophalen.
Eerst naar knalkoning in Oss dan door naar boerenbond oploo voor de resterende bestelling.
Daarna lekker naar huis, spul de kelder in en wachten op de 31ste

Morgen toch eff snuffelen in een vuurwerkzaak in apeldoorn kan het niet laten!
De rest haal ik de 31ste op. Wel pokke eind rijden naar brabant voor me gewonnen pot en heb daar ook maar me vuurwerk besteld. Maak er gewoon een dagje weg van met mijn vriendin!

Morgen is het zover. Om 05:15 bij Haokan in Pijnacker. Dan door naar Ano vuurwerk. Aardig ritje, maar zo'n ophaaldag is de helft van het plezier.. dus doe het graag!

Dan 's middags nog even langs Quartel Pijnacker, VuurwerkTotaal Zoetermeer, Vuurwerkbestel.com in Alphen en weer terug naar Delft voor Zena.

En de grootste bestelling nog even ophalen in Pijnacker de 31e.
Prachtig zulke dagen, ben blij dat ik vrij ben :D

Succes iedereen!!

Volgens mij ben ik de enigste die zijn spul pas de dertigste op haalt haha.
Had geen auto ter beschikking die groot genoeg was, geloof je toch niet hahaha

6 winkels morgen vanaf 08.00 uur:
Marijn Eemnes, Nijhof/Papo baarn, Welkoop Soest, Jacco de Bruin Soest, Karweihuis Soesterberg en vuurwerk Riezebos Amersfoort. :D

Dan alles uitstallen en foto's maken voor het archief...en natuurlijk ons eerste 1800 uur projectje maken met zoonlief!

Morgen toch eff snuffelen in een vuurwerkzaak in apeldoorn kan het niet laten!
De rest haal ik de 31ste op. Wel pokke eind rijden naar brabant voor me gewonnen pot en heb daar ook maar me vuurwerk besteld. Maak er gewoon een dagje weg van met mijn vriendin!

Wordt een aardig ritje! Om 6 uur 'sochtends vanuit Zutphen naar Vuurwerk Huizen, dan naar Almere-Haven, vervolgens een ritje naar Haokan Oisterwijk en dan weer terug naar Zutphen

Wordt een aardig ritje! Om 6 uur 'sochtends vanuit Zutphen naar Vuurwerk Huizen, dan naar Almere-Haven, vervolgens een ritje naar Haokan Oisterwijk en dan weer terug naar Zutphen

Dat is een lekker ritje ja. Ik woon vlak bij Zutphen en vind alleen naar huizen al ver haha. Ben dus niet de enigste vanaf deze kant.

Dat is een lekker ritje ja. Ik woon vlak bij Zutphen en vind alleen naar huizen al ver haha. Ben dus niet de enigste vanaf deze kant.

Ha, mooi werk! Ben jij toevallig ook vroeg in huizen? T is ff rijden idd, maar ach we kijken er het hele jaar naar uit dus mag ook wel ff duren

Wtf :D?13 bestellingen?Toch niet bij 13 verschillende winkels hoop ik :rolleyes:?
Heb je al een aanhanger gehuurd :cool:?

Haha, nee geen aanhanger nodig hoor.. Gaat niet in één keer maar verspreid over de hele dag.. In totaal bezoeken we 5 winkels in en rond Utrecht.. We maken er gewoon een leuke dag van met na afloop een lekkere pizza! :-)

Je komt al gauw op 13 bestellingen hoor als je steeds wat kleins besteld.. Mijn duurste bestelling was de China Red; Six Best Possible met 2 gratis cakes erbij. (Afgaande op demo kon ik deze niet laten staan, hihi!) De rest van de bestellingen variëren van 1 kleine pot tot professionele cakeboxen.

Dit jaar lekker in de buurt!
Morgen naar Almere en mijn lokale dealer.
De 30ste helaas geen tijd....
De 31ste nog langs Vuurwerktotaal Utrecht en Riezebos!!
Zin in :D

Haha, nee geen aanhanger nodig hoor.. Gaat niet in één keer maar verspreid over de hele dag.. In totaal bezoeken we 5 winkels in en rond Utrecht.. We maken er gewoon een leuke dag van met na afloop een lekkere pizza! :-)

Je komt al gauw op 13 bestellingen hoor als je steeds wat kleins besteld.. Mijn duurste bestelling was de China Red; Six Best Possible met 2 gratis cakes erbij. (Afgaande op demo kon ik deze niet laten staan, hihi!) De rest van de bestellingen variëren van 1 kleine pot tot professionele cakeboxen.

Gelukkig maar dan :D.Je mag niet meer dan 25kg vervoeren :p.
Wel een gezellig dagje uit altijd,rondrijden,ophalen,kletsen.
13 bestellingen heb je inderdaad nog wel een keer.
Heb er alleen al 7 bij Valk in Nijverdal.Wel een goede keus met de Sixt Best Possible.Nog meer leuke cake boxen?

7:00 eerste bestelling bij Valk, daarna richting huis even ontbijten. Verder nog die dag naar 2 vuurwerkwinkels en even in overige winkels rondkijken!

Back
Bovenaan