Vuurwerk ophalen

Haokan Roosendaal om 9.45
Vesta Roosendaal om 10.00
Boerenbond Bergen op Zoom om 11.00
Ed Raket bergen op Zoom om 11.30
Vuurwerkland Steenbergen om 16.00

Vuurwerklandoutlet Groningen 00.00
Kuiper Koekange 09.00
Vuurwerkmania Ruinen 11.00
Vuurwerklandoutlet Groningen 16.00

Woensdag Germany!

Firework factory Hoofddorp 09:30
Vuurwerktotaal Nieuw-Vennep 11:45
Intratuin Vuurwerk Cruquius 12:30
Andre van Wees Nieuw-Vennep 13:15

Intratuin Veghel 10:00 (Thunderkings en pijlen)
Vuurwerk Orthen 11:00 (400 thunderkings voor een projectje en wat pakketen)
Vuurwerk Oirschot 13:00 (Cruelty en Megabox Shocks)

Veel plezier voor alle collega's die om 00:00 hun eerste bestellingen in ontvangst mogen nemen. Voor mij begint de reis morgen traditiegetrouw rond 05:30. Ik heb er zin in!

Als Belgisch ingezetene zijnde koop ik morgen geen vuurwerk in Nederland, kom voor de eerste keer wel eens buurten om de sfeer bij jullie op te snuiven!

Morgenvroeg tussen 7 en 8 bij vuurwerkland - steenbergen en rond half 10 in gilze voor men prijs op te halen.

Morgen eerst Rotterdam vuurwerk facebook winactie prijs verzilveren,zo vroeg mogelijk,daarna naar de kanonslag mijn gewonnen cake ophalen,dan naar vuurwerkshop alphen aan de rijn de gewonnen stars of paris cake ophalen en dan hoop ik voor 10uur mijn bestelling bij de vuurwerkdumper in leiderdorp in ontvangst te nemen. Daarna weer richting huis,lossen. In de middag bij abcvuurwerk in arkel mijn gewonnen final solution ophalen en bij brinkman in spijk de gewonnen vulcan box.

Woensdag tussen 9 en 10 uur naar breda,bij bredavuurwerk en bart poppelaars mijn bestellingen ophalen. Tussendoor met de kinderen nog wat klein spul halen in de buurt.

Morgen eerst Rotterdam vuurwerk facebook winactie prijs verzilveren,zo vroeg mogelijk,daarna naar de kanonslag mijn gewonnen cake ophalen,dan naar vuurwerkshop alphen aan de rijn de gewonnen stars of paris cake ophalen en dan hoop ik voor 10uur mijn bestelling bij de vuurwerkdumper in leiderdorp in ontvangst te nemen. Daarna weer richting huis,lossen. In de middag bij abcvuurwerk in arkel mijn gewonnen final solution ophalen en bij brinkman in spijk de gewonnen vulcan box.

Woensdag tussen 9 en 10 uur naar breda,bij bredavuurwerk en bart poppelaars mijn bestellingen ophalen. Tussendoor met de kinderen nog wat klein spul halen in de buurt.

Nou snap ik dat ik niets gewonnen heb haha. Je hebt alles al weggekaapt voor me haha.

Geniet ervan :D

Yeah! Mijn eerste bestelling is opgehaald bij Bredavuurwerk. Vriendelijke geholpen door Luuk die me uit de rij haalde. Rij viel overigens wel mee. Er waren drankjes en een berg gezellige freaks.
Morgenochtend de 2e winkel...
Untitled-1.jpg

Lekker dan,
Wil je je bestelling om 07 uur ophalen, hangt er een mooi papiertje met erop: wij zijn om 09 uur open :mad:
Ook niet even bellen of mailen, nee hoor.

Back
Bovenaan