Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig maar dan.Je mag niet meer dan 25kg vervoeren
.
Wel een gezellig dagje uit altijd,rondrijden,ophalen,kletsen.
13 bestellingen heb je inderdaad nog wel een keer.
Heb er alleen al 7 bij Valk in Nijverdal.Wel een goede keus met de Sixt Best Possible.Nog meer leuke cake boxen?
Klopt.. als het goed is zitten we er net onder bij elke rit!
Zeker één van de leukste dagen van het jaar.. waar we allemaal al weken naar uitkijken!
De cakeboxen die ik ga ophalen;
Tante Rikie's kruidentuintje voor 99,00 euro gekocht, lijkt me een top bak!
De Zwarte Cross Knalpot
Caliberbox (na het zien van de demo twijfel ik of ik daar goed aan gedaan heb)
Double Gold Box
So What! 144s (vuurwerkmania)
Dus best wel leuke bakken en heb natuurlijk ook nog aardig losse 500 grammers dit jaar..
Je achterbank en bijrijders stoel dr uit rukkenMaar wel in een Nissan Micra?
Mooi *** als het niet past!
Ha, mooi werk! Ben jij toevallig ook vroeg in huizen? T is ff rijden idd, maar ach we kijken er het hele jaar naar uit dus mag ook wel ff duren
Morgenochtend HDH, daarna mijn gewonnen Hallucinator ophalen in Wezep, daarna naar Kevinsvuurwerkhal en Henk gerrits, sávonds Kuiper en Felix... en tussendoor elke winkel die vuurwerkverkoopt even binnen lopen, gewoon omdat het leuk is.
Vanavond om 12 uur richting Bredavuurwerk en morgen om 18:00 naar Vuurwerkland Steenbergen. Dan heb ik nog 2 kleine bestellingen en ben ik een gelukkige prijswinnaar van een Vulcan Finale No 1 box, heb nog geen idee wanneer ik langs ga bij deze 3 winkels.
De grootste bestelling is iig bij Bredavuurwerk, 4 cakeboxen (Crown Osiris, Cruel Traction, Triple Trouble en Amazing Fan) en een stuk 20 losse cakes variërend van 100-500 gram. Ik hoop maar dat alles in de auto past. Meestal valt het gelukkig mee met de grootte van boxen/cakes, en zijn ze kleiner dan ze in de folder/webshop lijken.