Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de tijd dat ik nog bij een vuurwerk verkooppunt werkte beleefde ik het allemaal heel anders. Even kort door de bocht: was helemaal kapot haha.Wellicht het verkeerde topic,maar ben ook wel benieuwd naar hoe de winkeliers deze dagen ervarenhet blijft voor de winkeliers deze dagen toch stressen met die drukte en bestellingen en logistieke dingen enzo!tuurlijk is het geld verdienen leuk... maar pakken ze ook nog wat mee van de sfeer?is het nog genieten als je drie dagen vol aan de bak moet? De freaks vinden het rondrijden en ophalen bij verschillende winkels enzo natuurlijk genieten
![]()
Doe dat inderdaad het zelfde. neem dan vaak ook die dagen even mijn zoon meeKan erg genieten van de ophaaldagen. Hier tot nu toe alles op 29e staan voor grote bestellingen, maar denk dat ik de 30e en misschien de 31e ook nog even een rondje langs wat verschillende winkels in de buurt ga doen. Klein spul etc. halen.
Jawel! Leuke spullen bij valkHoewel ik dit jaar bewust heb gezorgd voor een rustige planning met slechts enkele adressen begin ik daar nu eigenlijk een beetje een dubbel gevoel bij te krijgen. Er zijn winkels die ik nog eens had willen bezoeken tijdens de verkoopdagen maar dat zit er nu niet meer in.