Vuurwerk ophalen.

Wellicht het verkeerde topic,maar ben ook wel benieuwd naar hoe de winkeliers deze dagen ervaren😃het blijft voor de winkeliers deze dagen toch stressen met die drukte en bestellingen en logistieke dingen enzo!tuurlijk is het geld verdienen leuk... maar pakken ze ook nog wat mee van de sfeer?is het nog genieten als je drie dagen vol aan de bak moet? De freaks vinden het rondrijden en ophalen bij verschillende winkels enzo natuurlijk genieten👌

Wellicht het verkeerde topic,maar ben ook wel benieuwd naar hoe de winkeliers deze dagen ervaren😃het blijft voor de winkeliers deze dagen toch stressen met die drukte en bestellingen en logistieke dingen enzo!tuurlijk is het geld verdienen leuk... maar pakken ze ook nog wat mee van de sfeer?is het nog genieten als je drie dagen vol aan de bak moet? De freaks vinden het rondrijden en ophalen bij verschillende winkels enzo natuurlijk genieten👌
In de tijd dat ik nog bij een vuurwerk verkooppunt werkte beleefde ik het allemaal heel anders. Even kort door de bocht: was helemaal kapot haha.

Tot nu toe alles op de 29e staan. Heerlijk om dan alles al in huis te hebben. Vriend van mij heeft een vuurwerkwinkel dus de 30e en 31e waarschijnlijk nog even in de winkel helpen!

29ste even een rondje Almere in de ochtend, afhankelijk van 365 misschien een logistieke keuze maken om in de middag nog een ritje te plannen.

De 30ste het laatste ophalen bij Vathorst en een locale vuurwerkexpert.

Ik ben een beetje aan het billen knijpen! Iedere dag een winkel op de planning en heb nog 1 dag die nog goedgekeurd moet worden op m'n werk! Hopelijk extra genieten in ons laatste jaar.

Kan erg genieten van de ophaaldagen. Hier tot nu toe alles op 29e staan voor grote bestellingen, maar denk dat ik de 30e en misschien de 31e ook nog even een rondje langs wat verschillende winkels in de buurt ga doen. Klein spul etc. halen.

Kan erg genieten van de ophaaldagen. Hier tot nu toe alles op 29e staan voor grote bestellingen, maar denk dat ik de 30e en misschien de 31e ook nog even een rondje langs wat verschillende winkels in de buurt ga doen. Klein spul etc. halen.
Doe dat inderdaad het zelfde. neem dan vaak ook die dagen even mijn zoon mee;-)

Vroeger alle 3 de dagen op pad, heel het land door. Daardoor op heel wat plekken geweest waar je anders niet zou komen haha honderden kilometers gemaakt. Gezellige muziek op in de auto samen met een maat en sfeer proeven overal. Het was wel genieten en had wel wat hoor daar niet van....
Maar nu minder kilometers, na al die jaren weet je de freakwinkels in de buurt wel te vinden. Geen stress meer op de 31ste en meestal 90% wel binnen direct op de 29ste

Hoewel ik dit jaar bewust heb gezorgd voor een rustige planning met slechts enkele adressen begin ik daar nu eigenlijk een beetje een dubbel gevoel bij te krijgen. Er zijn winkels die ik nog eens had willen bezoeken tijdens de verkoopdagen maar dat zit er nu niet meer in.

Hoewel ik dit jaar bewust heb gezorgd voor een rustige planning met slechts enkele adressen begin ik daar nu eigenlijk een beetje een dubbel gevoel bij te krijgen. Er zijn winkels die ik nog eens had willen bezoeken tijdens de verkoopdagen maar dat zit er nu niet meer in.
Jawel! Leuke spullen bij valk

Dit worden mijn meest relaxte ophaaldagen in jaren. Nog niets besteld, maar wel een hotel in Lingen (DE) geboekt voor 2 nachten. De 28e daar naartoe om de laatste avond van de kerstmarkt mee te pakken. De 29e eerst uitgebreid ontbijten en daarna in de buurt wat discounters bezoeken, zoals Posten Börse, Zimmermann, Thomas Philipps en Jawoll. Het lijkt me heerlijk om dit een keer te doen zonder afhaalverplichtingen op dezelfde dag. Voor de lunch ergens een schnitzel formaatje deurmat wegspoelen met een halve liter. De 30e na het ontbijt hooguit één bestelling ophalen en op weg naar huis nog een gewonnen prijs ophalen in Emmer-Compascuum. Ik neem voor de zekerheid de ANWB Wegenatlas mee...

Vroegah kon ik bijna net zoveel genieten van het afhalen, als van het uitstallen en afschieten. Maar dat is allang niet meer zo.

Nu meer stress event, is alles zoals (zorgvuldig) besteld, is het precies 24,99kg, past het in m'n smart, hoe krijg ik het zo clandestien mogelijk naar binnen, etc.

Nee die charme van vroegah is er wel af.

Back
Bovenaan