Vuurwerk met een Kroon

Sorry voor de dubbelpost:rolleyes:
Als het weer het toelaat word ie vanavond geschoten op de demo van Hennie Kruidenier te Haaksbergen.

Locatie: VV Haaksbergen aan de Scholtenhadenweg. Aanvang: 19.00 uur.

Ja, vanavond geschoten in Roosendaal. Ik moet zeggen dat deze erg mooi is. Filmpje komt morgen. Het regende nogal dus moet even kijken hoe de film eruitziet.

Deze gisteren ook gezien bij de demo van Orthen. Goede bak vind ik. Veel variatie maar toch een geheel. Als het goed is heeft Heartworm daar ook gefilmd dus zijn er al 2 films voor een beoordeling en dat op 17 december. :rolleyes:

Ben ik ff blij dat ik deze besteld heb, ziet er geweldig uit! Goede burst zo te horen, mooie variatie in effecten en ook grote effecten zo te zien

mooi filmpje,
Nog mooier dat ik nu weet dat als er geen productiefoutjes bij die van mij zitten ik een goede aanschaf heb gedaan.
Hier ben ik blij mee.
greetzz

Zucht, alweer een nieuwe beauty van Royal. Volgens mij zijn al hun nieuwe cakes dit jaar schotten in de roos!

vooral op het filmpie van Vuurwerkkoning komt deze erg goed over!
Ook meteen maar besteld!
Ondangs de Hollandse naam (wat ik echt niet vind kunnen) is dit tog een toppertje!
Lekker ding hoor!
Ja dat was een betere naam geweest:wink:
LEKKER DING!

Zo dan, die film toont wel een aardige bak zeg! Langdurig, meerdere shapes, grote boeketten, volle effecten, voor dat bedrag zo te zien een topper! :D

Pff, jouw filmpje bevestigt weer wat een pracht van cake dit is, Pyroguy. Perfecte structuur van prachtige effecten in een mooi gestaag tempo dat volop genieten is maar ook nog spectaculair. Een beauty van een nieuwkomer van Royal, misschien wel de mooiste nieuwe en een topper in hun stal.

Zo dan word per filmpje mooier!
Echt een pracht beesje!
Bedankt voor je film Pyroguy.
En wat vond je zelf er van?

Wat 3xh zegt. Deze cake wordt met het filmpje beter. Er zit volgens mij alleen een verschil tussen de films van de demo's en de oorspronkelijke film die in de startpost staat.

Back
Bovenaan