Vuurwerk met een Kroon

Zo dan word per filmpje mooier!
Echt een pracht beesje!
Bedankt voor je film Pyroguy.
En wat vond je zelf er van?

Zoals ik al zei, een cake met een lange tijdsduur. Leuk voor de afwisseling tussen alle bakken die in 30 seconden leegschieten. De effecten zijn stuk voor stuk mooi en steeds wisselen de enkele schoten af met een w-shape salvo. Gewoon een erg goede cake. Vind hem een beetje als Event Cake 5 en Maximum Blast van Rubro: grote effecten en een lange tijdsduur. Dat samen maakt hem gewoon super.

Normaal zou ik zeuren als ik een cake met een gelijkwaardig tempo zie, maar op de een of andere manier vind ik het bij deze bak niet erg. Hij duurt behoorlijk lang maar hij wordt daardoor zeker niet saai, ben blij dat ik deze heb besteld. :D

Vuurwerk.. Met een kroon is bij Royal Fireworks zelf, uitverkocht. Wil je deze cake nog hebben? Wees er dan snel bij..

deze was gister middag na 12e niet meer leverbaar bij goedkopervuurwerk, idd uitverkocht bij royal, gelukkig had ik hem zelf al besteld !! en geleverd gekregen

ik heb ze bij top vuurwerk besteld en gelukkig kon ik er 3 mee naar huis nemen. kan niet wachten om hem in het echt te zien:)

Heerlijke bak, bleef maar doorgaan....Persoonlijk zal ik de bak nog beter vinden als de tijd tussen de verschillende salvo's iets korter wordt gemaakt. Maar: toppertje!

Ik zeg niets meer aan doen aan deze cake en gewoon zo houden. Deze heb ik ook live gezien en vind het een cake met heldere kleuren en uniek in zijn afwisselingen.

Geen idee,hoe die in het echt is,:p Had helaas een blinganger. Mischien dit jaar,een nieuwe poging wagen.

Toen ik hoorde dat ze bij royal bijna uitverkocht waren moest ik toch zelf ook maar een kartonnetje voor me eigen bestellen. Daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Wat een prachtige cakes is!

Ik zeg niets meer aan doen aan deze cake en gewoon zo houden. Deze heb ik ook live gezien en vind het een cake met heldere kleuren en uniek in zijn afwisselingen.

Waarom zouden ze deze cake nou veranderen, breng ze nou niet op ideeën :p

Wat iedereen hier zegt: hij was gewoon goed, klaar. De effecten waren erg afwisselend en goed uitgewerkt, de burst was goed en hij duurde lekker lang. Het duurde elke keer iets langer voordat de 3-shots waaier rij afging, maar daar stoorde ik me niet aan.

Back
Bovenaan