Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik douw me neus zo diep erin om het diep op te snuiven die luchter aan ruiken, niks ruikt beter dan vuurwerk
vuurwerk in huis halen, daarna 3 dagen tijdelijk christen worden en tot god smeken dat er niet toevallig politie langs komt terwijl ik al mijn projecten aan het maken ben... Ik had dit 2 jaar geleden niet, want toen had ik alles vol trots uitgesteld in een muur die ik elke dag bewonderde zonder enige zorgen dat ik het kwijt zou raken. Dat wil ik nu ook doen, maar als ik dat doe ga ik mij wel 3 dagen lang kapot zweten
Dit topic is zó fijn. Het besef dat je noet de enige idioot bent.
Aan de andere kant van het bed zit een raam gooi ik open en het kan gebeuren dat ik een grondbloem naar buiten gooi. En dan die mensen ook waar komt dat nou opeens vandaan zie niemand en ik zit verlekkerd naar dat spul te kijken met de overburen die dan weer meekijken uit hun raam![]()
Nu voorspellen dat het gaat regenen is hetzelfde als tijdens de groepfases voorspellen dat nederland het WK wint. Ik ga in ieder geval niet een week van te voren naar het weer kijken
wtf gast...