Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De vraag hier is wat jij doet zodra je je spullen binnen hebt. Wat doe je als je bij desbetreffende plek/kamer bent waar je vuurwerk staat.
Is de drang om die kamer binnen te gaan iedere keer aanwezig en is die
drang groot, laat je het spul staan of verplaats je het ieder uur?

Laat het hier weten.

De hele tijd rondkijken, producten uitpakken, producten inpakken, projecten voorbereiden. En alles op de foto zetten, bij elkaar en elk product los. Ook een filmpje als het even kan.

Staan hier hele hele jaar door enkele cakes in een afgesloten ruimte en ja elke keer als ik in die kast moet zijn dan kijk ik met een lekker gevoel naar die cakes. Kan de namen van de cakes inmiddels wel dromen :)

Als ik een momentje heb zit ik eraan of kijk ik er naar:p
Vrouwlief zegt dan geregeld wat ga je dan nu weer doen? Jaa euh even kijken.. alweer!? Ja alweer, ik kan er maar eventjes van genieten:p

Als eerst alle kooien verwijderen, vind dat ieder jaar weer een beste klus. Zodra dat klaar is breng ik die altijd direct weg, zo ook de om dozen. Dan is het tijd om van alle lontje de beschermkapjes af te halen, geen zin om dat in het donker te doen. Ook vast wat cakes bij elkaar maken die als project geschoten zullen worden. Daarna lekker genieten van het feit dat je dan eindelijk alles weer binnen hebt.

Mooi uitstallen en genieten. Elke uur weer en even kijken, alles net weer even anders zetten.

Zoveel mogelijk van genieten! Regelmatig even kijken, en ruiken natuurlijk. Tussendoor een morning glory, wat grondbloemen of een cat2 fontein om de sfeer te verhogen

Nou dan ga ik eerst eens heel hard juichen! Want na twee jaar is het wel weer eens tijd :D
Maar als er nog kooien om zitten, dan eerst die verwijderen en dan eens zien of we een collectiefoto kunnen maken voor de boeken en dan maar eens gaan bedankt wat ik wanneer af wil steken :wink: zin in!

Aangezien ik meer en meer compounds aanschaf, waar vaak nog een kooi omheen zit en waarbij je soms zelf nog moet doorlonten onder het genot van een verse zelfgemaakte oliebol, ben ik daar wel zoet mee tot 's avonds de 30e.

Allereerst de kooien er af halen, daarna de boel een beetje open maken/checken welke boxen evt nog doorlonters zijn en welke compound. Ook altijd een paar dozen waar ik de vertraging uit wil halen want deze is bij sommige dozen echt om te huilen. Als dan alles goed gelont is word het even netjes neergezet en dan is het genieten geblazen. Elke keer even kijken en genieten.

Als eerst alle kooien verwijderen, vind dat ieder jaar weer een beste klus. Zodra dat klaar is breng ik die altijd direct weg, zo ook de om dozen. Dan is het tijd om van alle lontje de beschermkapjes af te halen, geen zin om dat in het donker te doen. Ook vast wat cakes bij elkaar maken die als project geschoten zullen worden. Daarna lekker genieten van het feit dat je dan eindelijk alles weer binnen hebt.

Kooien gelijk wegbrengen is helemaal zo een slecht idee nog niet! Verleden jaar bleven ze hier rondzwerven tot half februari, en uiteindelijk maar naar de milieustraat gebracht.
Je brengt me op een goed idee: in de rijplanning de 30e even een milieustraat meenemen eind van de dag :yes:

Als het vuurwerk dan eindelijk binnen is begint het grote hobby'en. Alles ontkooien (beste klus altijd), het uitpakken van de omdozen en de cakeboxen er weer andersom inzetten, het maken van ''the great wall'' en dan is het kijken, schuiven, uit de muur pakken, nieuwe plek geven, de deur dichtdoen om vervolgens toch weer te gaan kijken... En dat dan 2-3 dagen lang :handsup:

Kooien? je mag maar 25 kg in huis hebben dus kan maar 1 kooi zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan