Valk Vuurwerk Nijverdal

Na lang wachten de site eindelijk in de lucht, helaas vallen de prijzen mij persoonlijk een beetje tegen. Nu alleen nog maar een karton big 19 besteld.

Wordt de Transbomber nog aangevuld ? en kunnen er meerdere bestellingen worden samengevoegd ? op de site staat van niet maar ik wou vandaag al wat dingen bestellen , en als deze week nog andere producten worden toegevoegd eventueel nog wat bij bestellen .

De transbomber is weer aangevuld
Extra bestellingen kun je op het zelfde uur zetten dan worden deze door ons samengevoegd.

Komen er nog Evolution cakeboxen op te staan ? was op de vorige pagina ook al een paar keer gevraagd maar nog geen antwoord op gegeven..

Ik zou graag die transbomber willen bestellen. echter zit ik dan niet aan t minimum, dit terwijl ik al een eerdere bestelling heb gedaan. is dit op te lossen???

Bestel je er een cake van 15 euro bij, probleem opgelost?

Dat is dus het probleem. ik wil gewoon alleen die box voor die prijs hebben ;) stel dat er straks nog andere boxen komen die bijv 50 euro kosten dan moet je dus voor nog 50 bestellen wil je gebruik maken hiervan. nu snap ik dat een eerste bestelling een x bedrag moet zijn maar elke bestelling....

Back
Bovenaan