Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mensen in Nederland met een poolse nitraat voelen zich meteen als Holleeder![]()
Wat ik me dus afvroeg,als je nou alleen voor jezelf en fammilie en vrienden vuurwerk haalt om af te steken op oudjaarsnacht,Bijv: 7 profblokken meeste 1.4 miss 1 a 2 blokken 1.3 en dan 4x 6inch shells en een stuk of 18x kilo potten. Wat als je dan word gesnaait het is duidelijk niet voor handel maar wat word je straf dan? En controleren ze ook je hele woonplaats nog? Aangezien ik bij minute ouders woon en die vinden het niet zo top als de politie het hele huis even overhoopt haalt.
Wat ik me dus afvroeg,als je nou alleen voor jezelf en fammilie en vrienden vuurwerk haalt om af te steken op oudjaarsnacht,Bijv: 7 profblokken meeste 1.4 miss 1 a 2 blokken 1.3 en dan 4x 6inch shells en een stuk of 18x kilo potten. Wat als je dan word gesnaait het is duidelijk niet voor handel maar wat word je straf dan? En controleren ze ook je hele woonplaats nog? Aangezien ik bij minute ouders woon en die vinden het niet zo top als de politie het hele huis even overhoopt haalt.
die vinden het niet zo top als de politie het hele huis even overhoopt haalt.
ach stelletje bangmakers hier !
zo lang alle voor je zelf is,is er weinig aan de hand.
weet van vele moderator dat ze ook niet vies zijn van illegaal vuurwerk.
tip van Zwitsal !
je heb bij Zena Be geloof ik 1.4 klasse stickers , mocht je 1.3 klasse blokken bezitten plak 1.4 klasse er over heen.
Mocht je er worden mee gepakt worden,kost het je wat minder qua centjes !
word door veel bedrijven ook gedaan!
jojo
maar ik kan dus bij gepakt worden dus rekenen op 1000E boete en geen huiszoeking?
mocht je 1.3 klasse blokken bezitten plak 1.4 klasse er over heen.
Ze zijn niet geheel dom ...![]()