Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Dit zijn geen opruimingsartikelen maar gewoon goede collectie voor lagere prijzen.
Als er iets voor je bij zit dan koop je, zit er niets voor je bij, dan koop je niets.
Zo simpel is dat !

Misschien dat kamikaze had gehoopt op scherpere prijzen en misschien zit er wel iets voor hem bij maar vindt hij de prijs toch nog iets te hoog. Ik neem aan dat hij daar op doelde en vind de opmerking dan ook een beetje flauw overkomen :(

Laatst bewerkt:
Beste Torr,

Van sommige artikelen is 40% korting af, wat wil je nog meer ?
Ik ken Kamikaze, maar ergens houd de korting op !
En op andere artikelen mogen wij geen korting geven .....

Op de lijnen waar ik op gehoopt had, zit in mijn beleveing niet super veel korting. Jammer maar helaas.

En je toon staat me verre van aan eigenlijk Edwin. Altijd goed betalende klant geweest (afgeloprn jaar iets minder), en dan wordt het nu af gedaan met een snauw van "dan koop je toch lekker niets?". Weet je Edwin, die kans is reeel groot. Ik verwacht echt niet alle respect van de wereld, maar een beetje normalere reactie had wel gemogen.

Laten we deze discussie maar eindigen, want zo is en was het niet bedoeld.
en zo staat het er ook niet.

slotje?

Laatst bewerkt:
Elke winkelier hanteert zijn prijzen en een beetje respect naar elkaar van beide kanten zou leuk zijn.

Dus A.U.B. niet blijven door zeuren, je koopt wel of niet, ik hou dit topic in de gaten of het verder gewoon verloopt zonder excessen.

Graag ontopic, verder wanklanken naar elkaar zal zonder verdere berichtgeving verwijderd worden.

Kom al jaren bij vuurwerkmagazijn 7kamp, constante kwaliteit dus weet waar ik aan toe ben :D
Alleen jammer dat er altijd van die langzame jochies achter de balie staan waardoor alles zo langzaam gaat >.<
Verder een topzaak!

Wat een top prijzen Edwin !
Zo geef je de freaks de kans om goedkope spullen alvast te scoren voor aankomende jaarwisseling !
Immers ben jij dit ook niet verplicht om dit te doen !

Zie je van de week wel ergens weer :bye:

Wat een top prijzen Edwin !
Zo geef je de freaks de kans om goedkope spullen alvast te scoren voor aankomende jaarwisseling !
Immers ben jij dit ook niet verplicht om dit te doen !

Zie je van de week wel ergens weer :bye:

Wauw, goed dat je het zegt :O ik denk dat ik gelijk ga bestellen

Eerste bestelling van het jaar maar weer gedaan!:D Edwin weer bedankt!
Vraagje de Ekim die je hebt is dit de normale of de snelle versie?

Ik heb me net even verdiept in de politiek.

Alle beslissingen worden in Den Haag genomen en de regelgeving omtrent vuurwerk liggen bij Dhr.Opstelten
en bij Dhr. Mansveld.

Stuur deze heren een brief of mail.

Lokale akties zijn leuk maar hebben weinig nut !

dat klopt, maar vanuit de gemeenteraadsverkiezingen komt natuurlijk wel een beeld naar voren hoe mensen erover denken.
Ik denk dat de de landelijke politiek met opstelten best redelijk is en goed nadenkt, alleen heb je ook zoiets als politieke druk. En ik hoop dat opstelten vasthoud aan zijn ideeën tot nu toe.
greetzz

Vandaag te horen gekregen, dat we toch nog 91 doZEN binnen krijgen en voor een zeer scherpe prijs kunnen aanbieden.

Net even alvast een 500 grammer erop gezet in de categorie Zenzuur.....

Rest volgt z.s.m.

gr.

Edwin

Back
Bovenaan