matthijs113
VWC lid
Matthijs113'
Je kan een boete van 1000+'verwachten ik weet het uit eigen ervaring.
Ik probeer je niet bang te maken maar ik maak je wel de risico's duidelijk.
Ik ben zelf ook gek op shells etc ' maar er zitten risico's aan
Wil je dat risico nemen ?
Waarom ben je eigenlijk zo bang om gepakt te worden ?
Ik heb een paar tips voor je om het zo safe mogelijk te doen
1 bewaar het nooit thuis en al hellemaal niet als je actief bent op vuurwerk forums youtube etc
2 bespreek het met je ouders en wees eerlijk' het is hun huis!
3 maak je niet te druk erom.
4 trek geen aandacht van onze blauwe vrienden steek geen illgaal knalvuurwerk af
Vooral het illegale knalvuurwerk zijn ze gek op met name cobra6 etc.
Gr'
Vuurwerk bewaar ik sowieso nooit thuis legaal of illegaal staat altijd bij vrienden die er een veilige ruimte voor heeft, ook weet ik dat onze blauwe vrienden meekijken en dat mag ook wel het is tog nog niet gezegd als ik ga. Ook snap ik we'll warom ze zo heet zijn op 1.1 vuurwerk zoals cobra 6 enzo omdat daar gewoon heel verkeerde dingen mee gebeuren wat helemaal nergens meer over gaat en niks met mooi vuurwerk afsteken te maken heeft.Ik ben gewoon iemand die van mooi siervuurwerk houd en wat ook altijd veilig gebeurt want waar wij uitzitten is een groot stuk grond daar hebben andere mensen nergens last van en kan er niks gebeuren, die shells hoeven van mij ook niet, ook al zijn ze heel mooi gaat me meer om de sierdozen en potten. Warom ik bang ben om gepakt te worden is omdat de straffen tegenwoordig niet meer normaal hoog zijn, nouwja voor het 1.1 vuurwerk is het we'll terecht maar daar heb ik tog geen intresse in haha. Vuurwerkhandel blijft altijd we'll maar door de malloten die dingen opblazen is het voor de liefhebber die gewoon van een mooi stuk vuurwerk houd VOOR Zichzelf, we'll heel risicovol geworden gaat nergens meer over maarja. En tog zie je echt handelaren het met succes doen, warom zou het voor mij dan moeilijk zijn ik handel niet eens ja toggg.