Vuurwerk Discount

Wehehe ja inderdaad zeg....die gast is echt goed gek...heerlijk :D
Ik hoop ook dat de site wordt aangekleed met meer plaatjes van hem :p

Thnx Bryan!

(Dat wordt lijstjes maken:D)

EDIT: Zie net dat dat nog even niet gaat lukken:bonk:

Verder wel een mooie site.

Bedankt Bryan.
Dat wordt weer moeilijk om een keus te maken.
Zeer veel goede producten wederom.

Huh is dat Vuurwerkgigant in Apeldoorn die nu Rubro verkoopt ipv die andere bagger van afgelopen jaren? Daar heb ik in eens in minder goed gevoel bij, ik dacht dat vuurwerkxxl in voorst een op zichzelf staande dealer was, is dat nu veranderd is in de vuurwerkgigant waar ik prive iets te veel over weet. En dan doel ik niet zozeer over de vuurwerk verkopen.

Prijzen staan nu ook online!

www.vuurwerkshopper.nl

Alleen staan er maar een paar producten op de website, volgens mij moet de winkel nog aangevuld worden!

Daarnaast is het trouwens wel een mooie website, zo niet één van de mooiste (en makkelijkste).

De site wordt inderdaad nog aangevuld, maar zal spoedig compleet zijn.
1 December kan er besteld worden (met wat geluk denk ik wel eerder).

Heb weer mailcontact gehad met de Vuurwerkdiscount. Dit verloopt zoals altijd zeer prettig.
Met Freakpyromaniacs is er al een actie, die over twee weken bekend gemaakt wordt. Het zal gaan over de Event serie, wat de actie inhoudt horen jullie later. Het is een zeer leuke actie!

Ze vroegen mij tevens nog of ik nog tips had voor een leuke actie i.s.m. VWC. Ik heb een aantal tips gegeven, en ze gaan kijken wat ze kunnen opzetten met VWC. Jullie horen hier ongetwijfeld nog over.

Tot zover het Vuurwerkdiscount nieuws :p

VWD Bedankt!

Ik ga jullie zometeen eens flink verwennen door een trucje, weet niet hoe 't me gelukt is dus niet naar vragen s.v.p. :p

Ik ga jullie zometeen eens flink verwennen door een trucje, weet niet hoe 't me gelukt is dus niet naar vragen s.v.p. :p

ben benieuwd:P
als je nu maar niet aankomt met het feit dat je zovaak als je wilt kunt stemmen op de poll want das geen trucje:p

Eerst even wat info beste mensen.
Deze info kan misschien fouten bevatten, het is nogmaals een te vroeg trucje.
Vraag me dus ook niet hoe.

Gratis Producten Vuurwerkdiscount dit jaar zijn;

- Breakdown
- Turn it up
- Fresh fa.....
- Frozen b...
- Kamuro Wave (t.w.v. 79.95!)

Daarnaast verkoopt de vuurwerkdiscount dit jaar enkele Lesli Vuurwerk potten;

Kickstarter €34.95
Cybershot €34.95
Wipe Out €34.95
Ex Girlfriend €34.95
Poker Face €34.95
Kick Ass €39.95
S.O.S. €39.95
Bizarrr! €49.95
Hard Target €49.95
Big Mc Thunder €49.95
Womanizer €49.95
Vlerk €3.99
Gluiperd €14.95
Schandpaal €12.95
smeerpijp €9.99
Schuinsmarcheer €29.95
Dondersteen €39.95
Branieschopper €24.95
Boef €19.95
Goud! €39.95
Blaaskaak €29.95
Pummel €44.95

SVP Nog een half uurtje geduld of zo, dan upload ik jullie alle producten van vuurwerkdiscount inclusief de prijzen van dit jaar..... Tis wat werk dus..

'n Here we go. Het was een hoop werk maar hier voor jullie:

bg4cv7.png

311mdzb.png

2n6bvh0.png

2qmhqu1.png

Plaatjes zijn te vergroten, even klikken.

inmiddels staan er ook prijzen op de site. Deze zullen nog geupdate worden.
(anders heb je nu de heavy legend 49 shots voor 23,75euro en de heavy legend 36 shots voor 29,95euro:rolleyes:

ik zie nu ook dat deze prijzen in de tabel van sniperx staan, maar die zijn volgens mij ook van de site (en dus niet perse de uiteindelijke prijzen, of wel?)

Als ik op de site vuurwerkshopper kijk krijg ik deze melding:There was no Home CMS page configured or found.

Weet iemand daar wat vanaf?

we zullen zien... veel deadlines zijn al uitgesteld, maar veel prijzen hebben al online gestaan, dus ik heb zo'n vermoeden dat het vuurwerkdiscount wel lukt om 1 december een goedwerkende site op te leveren.

Back
Bovenaan