Vuurwerk Discount

Vuurwerkdiscount heeft ook twitter

VWDiscount Vuurwerkdiscount
om 10 uur onderhoud aan de site @ditkunnenweniet hebben
23 minutes ago

staan ook wat pics op:)

Er wordt dus aan gewerkt, dat is mooi om te lezen.
Want het is geen doen om zo een lijst te maken en te bestellen.

Er wordt dus aan gewerkt, dat is mooi om te lezen.
Want het is geen doen om zo een lijst te maken en te bestellen.

Nee inderdaad, heb nu al 7 keer opnieuw een lijst samengesteld om te kijken of het bestellen al lukt maar nu wacht ik wel totdat ze op twitter zeggen dat het probleem opgelost is :p

Er zijn nu ook al enkele aanbiedingen!!!

Tip: kijk op het twitter kanaal van vwdiscount
(die met de grote v als afbeelding)

Nee ik bedoel toch echt de dagaanbiedingen... dat stond ook altijd op de site vermeld met foto en prijs.

Of is het zo dat ze die dit jaar niet hebben ivm de acties die ze nu al hebben? (hoop het niet)

Kijk als er nu al staat 'weekaanbieding' dan zal er toch ook een 'dagaanbieding' moeten komen.

p.s. Ja ik ben ongeduldig.....

ben er heel even geweest maar ik vind vuurwerk discount niet meer wat het was. rommelige bende in wierden en helft van dag aanbiedingen lagen nog achter in de bunker en kwamen na 20min te voorschijn. mensen aan de balie ook totaal nergens verstand van. jammer

Had een Secret Salute gewonnen ;was niet meer op voorraad.
Mocht voor 27.50 wat anders kiezen, prima!
Heb nu 2 pakjes heaven fonteinen en 1x Heavy Legend 49 shots!

ben er heel even geweest maar ik vind vuurwerk discount niet meer wat het was. rommelige bende in wierden en helft van dag aanbiedingen lagen nog achter in de bunker en kwamen na 20min te voorschijn. mensen aan de balie ook totaal nergens verstand van. jammer

Wachten duurde inderdaad lang en bijna alles was al uitverkocht in wierden om 12 uur... heb wel 2x de mega 180 meegenomen voor 5 euro pstuk :)

nou is het uitverkocht bij veel winkels, bij valk al heel wat vuurwerkdiscount en net bij katan geweest in doetinchem en hier was ook al veel op

Back
Bovenaan