Vuurwerk demo AnoVuurwerk Milheze 24-11-2012

Zo juist iemand van Royal achter de schermen gesproken.
Zoals ze melden was de bedoeling van de show anders bedoeld.
De Regen en nog een hoop andere tegenslagen hadden eenbeetje roet in het eten/show gegooit.
Jammer Royal. Volgende keer beter.
Ik begrijp de situatie.. Leer er van en wij zien de volgende keer graag hoe het wel moet.
Na alle omstandig heden tog Respect van uit mijn (persoonlijke) kant!
Jullie hebben regelmatig laten zien hoe royal style er uit hoordt te zien.

Kop op en tot de volgende show:wink:

Ik heb me prima vermaakt op de demo. Zelf met een aantal freaks geweest en voor ons was het iets meer dan 1 uur rijden. Eenmaal aangekomen in de blubber moeten parkeren want waar wil je anders die auto massa kwijt.

Show begon al en ik ben maar langs de kant van de weg gaan staan. Had een schitterend zicht op de show en gelukkig niet veel mensen om mij heen. Wat ik wel erg vervelend vond waren de auto`s die toch nog probeerde door te rijden tijdens de show. Dit hadden ze wel mogen afzetten vond ik. En wat nog vervelender was waren de mensen die tijden de show al weer naar husi gingen. KOM DAN NIET MAN!! Zelfs vrouwen met baby`s voorbij zien komen.. blijf lekker thuis muts. Is toch geen weer en gelegenheid voor een baby?? Afijn. Dat terzijde.

Leuke eenvoudige show gezien. Zoals het moet lekker stuk voor stuk een cake geschoten voor het juiste beeld! Vind persoonlijk dat het zo moet zodat je weet wat je koopt!! Enkele cakes vielen mij toch echt tegen maar er zaten genoeg goede cakes tussen. Helaas kon ik de luidspreker niet goed horen vanwege de afstand.

Prof show. Tjah. Het was gewoon weer heerlijk om shells te zien. Al dat gezeur van sommige freaks op dit forum word ik een beetje moe van eigenlijk. WEES BLIJ DAT ER IN IEDER GEVAL IETS PROFS GESCHOTEN WORD MAN!! Dat er een winkel de MOEITE en !!!GELD!!! steekt in prof vuurwerk, friet, drankjes enz! En dan nog zijn er van die gierige figuren die gaan zeuren. Ik snap werkelijk niet wat sommige freak met hun negatieve mening verwachten...verwachten jullie een budget ala pyronale ofso?? Man o man blijf dan ook gewoon thuis! Beetje respect voor degene die het organiseren kan geen kwaad!

Ik heb een prima prof show gezien met een leuke finale en heerlijke bommen! Was voor mij persoonlijk een leuk begin van een avondje uit!

Ano vuurwerk Top dat jullie er naast een demo een prof showtje bij geven samen met wat versnapperingen!

Sorry hoor maar wat heeft dat met gierig te maken als mensen de opbouw niet geweldig vinden?
of de show rommelig vinden?Dat heeft niks met ano te maken en dat wordt hun ook niet kwalijk genomen toch.

Zo juist iemand van Royal achter de schermen gesproken.
Zoals ze melden was de bedoeling van de show anders bedoeld.
De Regen en nog een hoop andere tegenslagen hadden eenbeetje roet in het eten/show gegooit.
Jammer Royal. Volgende keer beter.
Ik begrijp de situatie.. Leer er van en wij zien de volgende keer graag hoe het wel moet.
Na alle omstandig heden tog Respect van uit mijn (persoonlijke) kant!
Jullie hebben regelmatig laten zien hoe royal style er uit hoordt te zien.

Kop op en tot de volgende show:wink:

Erg jammer idd.
Royal is normaliter toch wel kwaliteit.
Dit is ook te zien in de workshops waar ikzelf ook meerdere malen ben geweest.
Het is altijd jammer als er technische problemen opduiken.
De bommen met de crackling spiders/willows waren geweldig.
Dus volgende keer beter!!!

gr

De beste stuurlui........

Je kan het ook zo zien dat je nu van vuurwerk heb kunnen genieten terwijl het nog geen O&N is,want uiteindelijk draait het voor de freaks daar toch om.

Daarvoor zul je moeten kijken in de product topics tobias!
Als we alle filmpjes van iedereen in dit topic moeten plaatsen.. Denk ik niet dat dat een goed idee is:)

hier nog 3 foto's van de prof show die dag , veel foto's van mij zijn mislukt helaas door de regen en te veel rook!

28lh1mx.jpg

5zqesk.jpg

200r5aq.jpg

(Foto's niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan