Vuurwerk-Beverwijk Kluisopruiming

Beste vuurwerkliefhebbers!

Laatste twee jaar merken wij een groeiend enthousiasme onder onze klanten. Onze collectie wordt goed ontvangen en ook onze eigen Vuurwerk-Beverwijk lijn vond wederom gretig aftrek. Voor komend jaar wil ik wat actiever worden op het forum en leren van alle fanatiekelingen hier :D Met enkele freaks is er al rechtstreeks contact en ik verbaas mij altijd hoe goed geïnformeerd jullie zijn :D

Op vrijdag 4 oktober gaat onze webshop om 19:00 live. Wij trappen af met 10 lekkere openingsaanbiedingen die de maand oktober geldig zijn. Voor de liefhebbers van Riakeo op dit forum kan er met de code RIAKEOFREAKS 10% extra korting op de hele Riakeo collectie gescoord worden!

Hartelijke groeten!

Roland
Vuurwerk-Beverwijk

Laatst bewerkt:
Super tof om te zien dat nu ook Noord-Holland een Freak winkel heeft! Jullie eigen lijn ziet er veelbelovend uit!

Top om te zien dat ook jullie meedoen. Welkom op 't forum en een goede verkoop gewenst!

Wij stonden dit jaar versteld van het geweld dat er uit deze compound kwam:shocked:
Met gebruik van de kortingscode die aan het bericht is toegevoegd komt ie zelfs op €72.50

Mezelf voorgenomen als de Katan special 1 nog beschikbaar zou zijn op zaterdag ik hem maar moest binnen hengelen... Die hele kortingscode vergeten uit enthousiasme ;)

Back
Bovenaan