Bulldozer [Compound]

Yep, dus het is nog ff wachten op de straatfilms van de versie met nieuwe finale! Eerste jaar gehad en nu eens van een afstand kunnen zien! Ik vind ehm nog steeds indrukwekkend en het zal vast goedkomen met die vernieuwde versie!

Ben zelf juist zeer benieuwd naar de nieuwe versie, maar deze eerdere variant is en blijft echt een topbak. Nu 2x in de straat van kunnen genieten, op demo's op afstand en nu weer eronder gestaan op het strand, iedere keer weer een hele mooie bak.

deze aankomend jaar schieten met 2x rooster in v-shape tegelijk met de eerste cake, trekt het tempo wat omhoog, hoop dat het spektakel geeft:thumbsup:

Grappig hoe deze box vorig jaar een flinke boost kreeg door de CR actie, maar nu redelijk stil lijkt te liggen. Gaan mensen deze rambox weer meepakken met de China Red actie? Of wordt er toch naar andere producten gegrepen? Ben benieuwd, ik keek iig al uit naar de straatvideos!

Dit blijft echt een lekkere bak! Ik ben nooit zo'n fan van random ( V shape ) tails, maar bij deze compound vind ik het niet storend en op de 1 of andere manier juist wel wat toevoegen. Dat komt ook omdat het een kort maar krachtige rambak is met een heerlijke Z shape chry crackling finale.

Deze of de magic in the air? Vind het tempo van die laatste zo lekker met die rapid fire, maar vind deze effecten weer mooier..

Hierbij nóg een straatfilm. Ditmaal vanuit een ander perspectief; een meter of 30(?) afstand.

wederom gefilmd met een aardappel.

Echt een heerlijke bak dit! Prachtige uitwerkingen en heerlijke opbouw richting de rammer van een finale. Zou deze alléén niet na 12 schieten maar eerder op de avond.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan