Vuurwerk-Beverwijk Kluisopruiming

Ik zal m'n bericht voor de volledigheid hier ook posten:

Afgelopen oud & nieuw ben ik weer eens in Beverwijk langsgeweest, waar het zaterdag einde avond nog lekker doorliep en een prima sfeer hing! Ondanks de (zichtbare) vermoeidheid nam de eigenaar de moeite om mij een korte rondleiding te geven door de bunkers, erg leuk. Leuke en sympathieke winkel dit, met o.a. Riakeo in het assortiment. Met een aantal producten uit de eigen lijn weer huiswaarts gegaan!

De Wijkse Waaier Crackling sprong er duidelijk bovenuit bij iedereen, wat is deze vet. Hij deed me denken aan wat bij Alpeco vroeger 1 van de paradepaardjes was: de Crysanthemum Crackling van Bonbridge. Zet er een paar achter elkaar en je hebt een dik blok! Ik ben benieuwd wat er komend seizoen in het vat zit...
Vuurwerk.jpg

Ik zal m'n bericht voor de volledigheid hier ook posten:

Afgelopen oud & nieuw ben ik weer eens in Beverwijk langsgeweest, waar het zaterdag einde avond nog lekker doorliep en een prima sfeer hing! Ondanks de (zichtbare) vermoeidheid nam de eigenaar de moeite om mij een korte rondleiding te geven door de bunkers, erg leuk. Leuke en sympathieke winkel dit, met o.a. Riakeo in het assortiment. Met een aantal producten uit de eigen lijn weer huiswaarts gegaan!

De Wijkse Waaier Crackling sprong er duidelijk bovenuit bij iedereen, wat is deze vet. Hij deed me denken aan wat bij Alpeco vroeger 1 van de paradepaardjes was: de Crysanthemum Crackling van Bonbridge. Zet er een paar achter elkaar en je hebt een dik blok! Ik ben benieuwd wat er komend seizoen in het vat zit...
Bekijk bijlage 1808134
Heb de waaier afgelopen jaar niet genomen… balen.

Sprak Beverwijk kort over de mail.. helaas zijn de bunkers dusdanig leeg gekocht met de verkoopdagen dat er geen bunkeropruiming in zit. We moeten nog ff wachten tot de nieuwe producten!

Beverwijk heeft het enorm druk gehad inderdaad.
Bunkers zijn leeg gegaan dus geen uitverkoop dit jaar.

Voor nu weet ik wel dat de eerste afspraken met leveranciers gepland staan.
De eigen lijn is erg goed verkocht afgelopen jaar.
Bijvoorbeeld t nostalgisch potje alles wat ingekocht is is op gegaan, niet zo raar goeie prijs tof potje.
De verwachting is dat die er dit jaar ook gewoon weer bij is.

Ook wordt er gekeken naar uitbreiding van de eigen import

Zal me benieuwen waar ze dit jaar mee komen.

Videos van een deel van de eigen import lijn staan klaar voor later dit jaar.

Screenshot_20250114_225414_YouTube.jpg

Wie verzorgt de import van de eigen lijn van deze winkel??

Voor zover ik begreep komt dat via Hello binnen.

Afgelopen jaar iig t nostalgisch potje, dus het zou zomaar de hele eigen import lijn kunnen zijn die via Hello binnen komt
Maar dat durf ik nie met zekerheid te zeggen.

Voor zover ik begreep komt dat via Hello binnen.

Afgelopen jaar iig t nostalgisch potje, dus het zou zomaar de hele eigen import lijn kunnen zijn die via Hello binnen komt
Maar dat durf ik nie met zekerheid te zeggen.
Combinatie van Hello Fireworks, Supply Chain en Lesli. Voor komend jaar gaan wij weer opzoek naar uitbreiding/verbetering van onze eigen collectie.

Back
Bovenaan