Vuurwerk-Beverwijk Kluisopruiming

Tof om te zien dat er eindelijk een freakwinkel in "mijn" regio komt. Grote kans dat ik in de laatste dagen van december dan maar eens het kanaal over steek ��

Zeker in de gaten houden.
Riakeo in beverwijk dit jaar :holland:
Zou tof zijn, en misschien een beetje nieuwe Hello producten erbij?

Screenshot_20240313_155320_Facebook.jpg

Had al wat mail contact waar VWBeverwijk al verklapte (ik raadde het eigenlijk) waarschijnlijk Riakeo wilde gaan verkopen. Ben benieuwd of het wat wordt!

Ook willen ze meer leveranciers gaan bezoeken om zo hun assortiment uit te breiden.

Zeker in de gaten houden.
Riakeo in beverwijk dit jaar :holland:
Zou tof zijn, en misschien een beetje nieuwe Hello producten erbij?

Bekijk bijlage 80702

Zeker, zaten een paar pareltjes in de Hellofireworks collectie. Dus die zijn besteld👌🏻
Het is altijd even afwachten of de daadwerkelijke productie de verwachtingen waarmaakt, maar dat blijft altijd een kleine gok. Ook voegen wij een paar toppers uit de collectie van Wolff toe🙌🏻 en natuurlijk Riakeo. Als er 20 april meer bekend wordt dan delen wij die info.

Zeker, zaten een paar pareltjes in de Hellofireworks collectie. Dus die zijn besteld����
Het is altijd even afwachten of de daadwerkelijke productie de verwachtingen waarmaakt, maar dat blijft altijd een kleine gok. Ook voegen wij een paar toppers uit de collectie van Wolff toe���� en natuurlijk Riakeo. Als er 20 april meer bekend wordt dan delen wij die info.

Ben erg benieuwd, eindelijk een freak actie in Noord Holland!

Kluisopruiming in de titel en dan zie je producten die ergens anders 30 euro goedkoper staan :confused:
Bij de lezen van de titel heb ik toch echt andere verwachtingen, enfin

Kluisopruiming in de titel en dan zie je producten die ergens anders 30 euro goedkoper staan :confused:
Bij de lezen van de titel heb ik toch echt andere verwachtingen, enfin

Klopt helemaal. Actie is afgelopen. Ik zal dit even aanpassen in het bericht, helemaal vergeten. Bedankt voor het melden����

Komen jullie dit jaar met freak acties of andere acties in de loop van het jaar? Of gaan jullie pas eind van t jaar open?

Voor zover ik begreep is de hoop eind september live te gaan afhankelijk van de leveranciers.
of ze voor die tijd nog wat acties er in gaan knallen geen idee.
zal het even voor je navragen

Komen jullie dit jaar met freak acties of andere acties in de loop van het jaar? Of gaan jullie pas eind van t jaar open?

Er komt later dit jaar zeker nog een speciale freakactie. Alleen wachten wij eerst op meer zekerheid vanuit onze leveranciers. Ik zie al veel webshops nieuwe producten/collecties online gooien. Maar er is momenteel veel onzekerheid in China. Productie loopt vertraging op door overstromingen in de regio. Containervervoer is schaars en prijzen lopen alweer op door het conflict rond het Suez kanaal. Het is afwachten welk deel van de collecties dit jaar daadwerkelijk voor 31dec uitgeleverd worden. Streven is eind september / begin oktober.

In overleg met Vuurwerk-beverwijk
Zal ik de komende tijd hier wat afbeeldingen gaan plaatsen van hun eigen lijn, daar zitten wat oude bekende en een aantal nieuwe producten in.
Prijzen en verdere info heb ik niet , die zullen eind september begin oktober zichtbaar zijn op hun site.

Laten we beginnen met de volgende
Hoe kan t ook anders.

Screenshot_20240904_160646_Signal.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan