Vuurwerk bestellingen annuleren

Vuurwerk bestellingen annuleren

• Ja, ik ga annuleren.

Stemmen: 97 60,6%
  • Nee, ik wil dit vuurwerk ook volgend jaar.

Stemmen: 50 31,3%
  • Nee, ik ben bang dat de winkels anders omvallen.

Stemmen: 13 8,1%

• Totaal stemmers
    160
it's not personal. It's strictly business.

Ik kan het geld goed gebruiken voor andere zaken. Dan maar een eikel...Who cares :handsup:

Ik snap aan ene kant wel.Zullen toch wat mensen met het terug gestorte geld over de grens gaan kopen of andere aankopen gaan doen. Aan andere kant siert het ook de mensen die het geduld opbrengen voor de ondernemers.Respect voor ieders keuze lijkt mij het beste

Ik vraag mijn geld terug. In de gemeente waar ik woon zijn ze al vergevorderd om het volgend jaar te gaan verbieden. En in plaats daar van, je raadt het al een vuurwerkshow. Dus tsja als ik zeker wist dat het volgend jaar nog zou kunnen dan had ik natuurlijk gewoon de bestelling laten staan.

Als je nu keihard roept je geld terug te willen omdat "je het goed kan gebruiken" (en dat kan je natuurlijk ook heel breed opvatten) moet je jezelf toch ook eens goed achter je oren krabben......

Ik heb bij outlet groningen alles besteld en laat dat staan voor volgend jaar.
Ben blij met die bestellingen en heb ik volgend jaar gewoon meer.

Inmiddels bij 8 winkels besteld. 2 daarvan via de Magnum en Vuurwerkexpert actie en nog 1 via de China Red actie. Weet niet hoe dat geregeld zal worden maar kan me voorstellen dat ik daar gewoon vanuit die partijen mijn geld voor terug krijg. Van China Red zelfs al bericht dat dat gaat gebeuren.

Dan verder direct bij 5 freakwinkels besteld. Momenteel ben ik voornemens die bestellingen te laten staan. Het geld kan ik missen anders had ik het er niet aan uitgegeven. Bovendien wil ik enorm graag de producten hebben die ik daar besteld heb. Daarnaast, het voelt echt als opgeven om nu alles te annuleren. Ik moet hoop houden en iets houden om naar uit te kijken volgend jaar.

Wat wel jammer is is dat er volgend jaar minder voorpret zal zijn met uitzoeken. Er zit gewoon een max aan de hoeveelheid, niet zo zeer het bedrag, die ik aan vuurwerk wil hebben. Maar we gaan zien hoe dat loopt...

Als je nu keihard roept je geld terug te willen omdat "je het goed kan gebruiken" (en dat kan je natuurlijk ook heel breed opvatten) moet je jezelf toch ook eens goed achter je oren krabben......

Ik snap je eerste gedachte en dat was die van mij eigenlijk ook. Maar vervolgens bedacht ik me ook, veel mensen hebben al in het begin van het jaar besteld en veel geld uitgegeven. Door corona is het heel goed mogelijk dat je financiële gezondheid nu enorm verminderd is en je het geld nu inderdaad goed kunt gebruiken.

Gaat mij niet om het geld. Nogmaals bij mij is onzeker of ik volgend jaar kan stoken. Niet zo moeilijk dan toch?

Mijn overzichtje: 2 orders in Duitsland, blijft staan tot volgend jaar. 1 order van Vuurwerkmania, wordt automatisch teruggeboekt. 5 orders bij een Freakshop in het zuiden van het land, 2 orders laat ik staan voor volgend jaar, 3 orders ga ik annuleren. Ik blijf hoop houden dat we volgend jaar toch mogen afsteken, wil dan nog 1 keer alles uit de kast halen. :yes::yes::yes:

Eén winkel heeft zelf aangegeven de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. De andere bestellingen laat ik lekker staan voor volgend jaar. Daarvoor heb ik twee redenen. Ten eerste heeft het me genoeg hoofdpijn gekost om deze collectie samen te stellen. Ik ben er blij mee en vertrouw erop dat ik volgend jaar alles de lucht in kan jagen plus een beetje extra. Ten tweede steun ik de handelaren graag. Het valt nog maar te bezien wat zij aan compensatie zullen krijgen, dus alle kleine beetjes helpen. Ik heb overigens alle begrip voor mensen die hun geld terug willen.

Zit ook te twijfelen over het annuleren, heb dit jaar best veel kunnen kopen voor zeer scherpe prijs. Als we alles gaan annuleren moeten we volgend jaar nog maar alles zien te krijgen voor zo’n mooie prijs. Maar wat zou er gebeuren als je je bestellingen laat staan en volgend jaar komt er een definitief verbod? Allemaal vragen die ik mezelf nu stel...
Me vriendin vraag ik in ieder geval niks:p die ziet het geld graag terug komen voor een nieuwe boxspring in onze nieuwe huis volgend jaar

Ik zal ook proberen alles te annuleren aangezien dat we hier ook een gemeentelijk verbod hebben.
Mag het misschien toch volgend jaar, is er nog genoeg te krijgen tegen het einde van het jaar.
Ben met het bestellen door het jaar heen wel klaar...
Sorry maar helaas

Het zou toch het eerlijkste zijn dat elke gemeente met snode plannen er nog een jaartje vanaf ziet. Want een definitief verbod komt er uiteindelijk vrees ik toch.

Gaat mij niet om het geld. Nogmaals bij mij is onzeker of ik volgend jaar kan stoken. Niet zo moeilijk dan toch?

Maak je niet druk man!
Je moet niet wakker liggen wat een ander van je vindt. Als jij je centen graag terug wilt hebben is dat je goed recht.

Ik heb mij net achter de oren gekrabd. En nu? Heb je nog meer instructies chef?

Back
Bovenaan