Vuurwerk bestellen of ...... ?

Als er na 2 weken positief nieuws komt dan denk ik dat ik mezelf toch misschien maar eens verwen met een extra bestelling.... hoewel het nu al genoeg is moet er dan wel wat gevierd worden.

Zo sta ik er ook in! Even een mooi einde blazen aan 2020!

Was van plan nog gebruik te maken van de acties bij Holten. Maar die zijn (begrijpelijk) uitgesteld. Ik weet niet wat Valk doet, was ook nog een potentiële winkel om nog een slagje te slaan. Kan me goed voorstellen dat Valk ook pas open gaat nadat er meer duidelijkheid is. Dus hoewel ik komende twee weken prima nog een bestelling had gedaan is dat simpelweg niet mogelijk om begrijpelijke redenen. Misschien dat ik bij het afwenden van het verbod ook wel wat extra ga inslaan. Uiteindelijk heeft GL dan juist het tegenovergestelde bereikt van wat ze wilden: niet minder maar meer vuurwerk. Zou ironisch zijn!

Als het allemaal toch door kan gaan dit jaar dan koop ik toch niks extra's bij, hoe zeer ik dat dan toch zou willen. Voor mijn gevoel is dit jaar sowieso al helemaal naar de klote. Ik bespeur in ieder geval totaal geen voorpret of vreugde. Ze hebben hun werk toch wel goed gedaan. De mensen demotiveren is ook zo'n tactiek. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe, hoop dat jullie wel het gevoel hebben en kunnen vasthouden.

Mocht het verbod van tafel gaan hoop ik echt dat het record van 77miljoen echt dik wordt verbroken. Ik begrijp links en rechts dat de verkoop nu al circa 15%hoger ligt dan normaal, dat zou tog helemaal fantastisch zijn, dát is pas een signaal afgeven.

Die 15% is denk ik ook deels een shift van mensen die normaal in de losse verkoop halen en nu online bestellen. Anderzijds is het nog maar begin november.

Mijn collectie voor dit jaar is al compleet en besteld. Maar juist doordat een verbod steeds dichterbij komt, krijg ik de neiging om toch nog flink bij te bestellen zodat ik wat voorraad heb voor de komende jaren.
Ben nog steeds blij dat ik vorig jaar een kartonnetje vuurpijlen heb aangeschaft. :)

Ik had al een heel groot deel besteld. Ik was eigenlijk van plan om vrijdag weer een bestelling te doen, maar ga nu toch even afwachten.

Moet eerlijk zeggen dat ik nu toch begin te twijfelen, het kriebelt wel om toch een bestelling te doen :p Ik ga er van uit dat de meeste winkels niet moeilijk zullen doen over geld terug, nog maar even een nachtje goed over slapen.

Als het allemaal toch door kan gaan dit jaar dan koop ik toch niks extra's bij, hoe zeer ik dat dan toch zou willen. Voor mijn gevoel is dit jaar sowieso al helemaal naar de klote. Ik bespeur in ieder geval totaal geen voorpret of vreugde. Ze hebben hun werk toch wel goed gedaan. De mensen demotiveren is ook zo'n tactiek. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe, hoop dat jullie wel het gevoel hebben en kunnen vasthouden.

Kan mij hier goed in vinden. De voorpret is behoorlijk verpest nu sinds bekendmaking van evt. plannen. Je ziet het hier ook, posts in producttopics zijn een ondergeschoven kindje geworden. Heel logisch laat dat duidelijk zijn, maar leuk is anders. Mocht het wel gewoon doorgaan geef ik mezelf toch echt even een positieve schop en gaan we er gewoon een feest van maken en laat ik al dat negatieve gezeik lekker achter me. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik doe het alleen al om die gasten niet hun zin te geven en in deze negatieve shit mee te gaan, zoals je al aangeeft. Zeker met een gevoel van machteloosheid waar we nu mee zitten.

Ik zal dan zeker nog wat bestellingen gaan doen bij een Go, zeker ook omdat de kans elk jaar groter wordt dat het de laatste zal zijn. Zo baal ik ook enorm dat ik vorig jaar geen extra pijlen heb gekocht zoals degene hierboven wel zo slim is geweest :wink:

Wat een negatief gedoe allemaal hier!

Ik heb er net nog een bestelling uitgegooid..

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook de neiging nog wat diks te gaan bestellen als we tóch nog mogen...zie het voor volgend jaar net zo somber in. Duimen dat de shops na bekendmaking stooktoestemming er nog een dikke vreugdekorting uitgooien :D

Juist om me goed te voelen bestel ik wat bij :p of je nou het mag stoken of niet. Ik verwacht zo min mogelijk, wil wel graag dat het doorgaat maar wat komt dat komt. Loslaten is de kunst! Heb ook een moeilijke periode achter de rug maar ook zonder vuurwerk( voor zover dat door gaat ) moet je ook kunnen genieten ! Denk aan de momenten die gaan komen :) Fallas gaat helemaal los als het weer draait... net zoals alle andere dingen :)

Eigenlijk is de collectie al rond, maar ik heb mezelf beloofd om er nog een dikke schep op te doen zodra een meer zekerheid is. En daar kijk ik me toch een partij naar uit ! De schaduwlijst ligt al klaar. Wil toch nu het moment nog pakken voor het geval dat er nog meer aan banden wordt gelegd.

Wat er daarna gebeurd zien we dan wel weer, het heeft geen zin om ver vooruit te kijken.

Als er na 2 weken positief nieuws komt dan denk ik dat ik mezelf toch misschien maar eens verwen met een extra bestelling.... hoewel het nu al genoeg is moet er dan wel wat gevierd worden.
Ik doe mee! in de vorm van de Tournament box!

Ik wacht nog heel even, heb een kleine order op standby staan bij een definitieve go. Dit schrijvende vermoed ik dat die order in dat geval toch wat groter uit zal vallen.

De politie doet ook nog even een duit in het zakje. Willen ook een tijdelijk verbod. Maar ik houd er de moed maar in. Wacht nog wel met bestellen. Blijf toch hopen op een goede afloop.

Back
Bovenaan