Bjarne0406
VWC lid
Ook even een tijdelijke stop met bestellen. Eerst maar is afwachten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als er na 2 weken positief nieuws komt dan denk ik dat ik mezelf toch misschien maar eens verwen met een extra bestelling.... hoewel het nu al genoeg is moet er dan wel wat gevierd worden.
Ik had al een heel groot deel besteld. Ik was eigenlijk van plan om vrijdag weer een bestelling te doen, maar ga nu toch even afwachten.
Als het allemaal toch door kan gaan dit jaar dan koop ik toch niks extra's bij, hoe zeer ik dat dan toch zou willen. Voor mijn gevoel is dit jaar sowieso al helemaal naar de klote. Ik bespeur in ieder geval totaal geen voorpret of vreugde. Ze hebben hun werk toch wel goed gedaan. De mensen demotiveren is ook zo'n tactiek. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe, hoop dat jullie wel het gevoel hebben en kunnen vasthouden.
Ik doe mee! in de vorm van de Tournament box!Als er na 2 weken positief nieuws komt dan denk ik dat ik mezelf toch misschien maar eens verwen met een extra bestelling.... hoewel het nu al genoeg is moet er dan wel wat gevierd worden.