Vuurwerk afhalen

Mijn ochtend begint pas om 12 uur, of is er een standaard tijd dat de 'ochtend' begint? :p

Ok, 8 uur sochtends is rustig op de eerste verkoopdag, maar je moet niet 10-11 uur komen, dan domineer ik overal de rijen. :p

Het is hier de eerste verkoopdag in de ochtend ook altijd rustig :p

Hier niet , 1 jaar gedaan en gewoon 1,5 uur in de rij gestaan. de helft niet leverbaar en dus vervangproducten. Het ophalen op de 30e bevalt me prima , dan is de winkel bijna leeg heerlijk!! naast mijn voorbestelling maak ik soms nog een losse

Afgelopen twee jaar in de ochtend geweest op de 1e verkoopdag, beiden keren super rustig (lopik en vuurwerkstunthal elst). Ben echter op dít moment nog afhankelijk omdat ik nog niet beschik over een rijbewijs. Heb in ieder geval besteld in genemuiden en huissen beiden in de ochtend op de 28e. Hopelijk heb ik tegen die tijd zelf het rijbewijs zodat ik er echt zo vroeg mogelijk kan zijn, want mijn vriendin heeft geen zin om 6.00 de deur uit te gaan:P

Ik haal alles de 28e op.. alleen ga ik er niet s'nachts meer mijn bed voor uit.. beetje overdreven, helemaal nu we een extra rust/knutsel dag hebben.
Bij lopik kan ik pas na 18.00 uur terrecht vanwege de karton verkoop.
hiervoor wil ik dus bij herman de haan geweest zijn,, geen strak schema dus.

de 28e compleet nieuw voor mij gewend aan 29e dat dat de eerste dag was maarja de 28e dan dus lekker vroeg, druk is juist leuk goeie sweer met ze alle, kerstmuziek meestal nog leuk gesprekkie houde met de rest.
thuis foto's maken van alles bij elkaar dan wat projecten maken.
dan weer fotos make en alles verdelen over de dag delen, anders hou ik net als vorig jaar teveel over van het knalvuurwerk.
en de knalpotten gewoon paar dozen voor 10:00-18/19:00
paar voor 18/19:00-23:30
en dan allemaal losse rollen en cakes voor 00:00 tot 02:00

Laatst bewerkt:
Heb mijn bestelling verspreid over 2 dagen. De 28e rond een uurtje of 6 naar Genemuiden. De 29e naar Nijverdal en vanuit daar door naar Riezebos.

oke
bedankt ik heb dislectie of hoe je dat ook schrijft dus sorry voor de spelfouten
ik ben niet nog erg jong ik ben 16:P ik weet dat ik veel spelfouten maak etc. als ik snel typ enzo.
maar laat ik het dan zo vragen ik heb alles compleet gemist over de 28e al vuurwerk halen is het dit jaar voor het eerst doen alle winkels er aan mee alvast bedankt en sorry voor de taal/spelfouten
groetjes stef

oke
bedankt ik heb dislectie of hoe je dat ook schrijft dus sorry voor de spelfouten
ik ben niet nog erg jong ik ben 16:P ik weet dat ik veel spelfouten maak etc. als ik snel typ enzo.
maar laat ik het dan zo vragen ik heb alles compleet gemist over de 28e al vuurwerk halen is het dit jaar voor het eerst doen alle winkels er aan mee alvast bedankt en sorry voor de taal/spelfouten
groetjes stef

Het geeft niet dat je dyslexie hebt, ten eerste kan je daar niks aan doen en ten tweede zitten meerdere mensen op het forum die het ook hebben. Alleen even op letten dat je soms wat leestekens gebruikt zodat het voor ons wat makkelijker te begrijpen is ;)

Over de 28e; als 1 van de verkoopdagen op een zondag valt, dan mag het vuurwerk ook op de 28e verkocht worden. Op zondag ''mogen'' de winkels niet verkopen, enkel bestellingen aannemen. Het komt echter wel eens voor dat winkels gewoon open gaan omdat de boete goedkoper is dan wat er op die dag binnenkomt aan inkomsten.

Voor mij is het als volgt: neem de 29ste mijn bestelde vuurwerk mee bij Harten4 omdat ik daar de eerste 2 dagen werkt, dan de 30ste lekker uitrusten na 2 hectische verkoopdagen, en ga de 31ste s'morgens 07:00 uur naar vuurwerkmagazijn7kamp vuurwerk ophalen om vervolgens s'middags 17:00 uur naar Gerard kaars te Reeuwijk om met sluitingstijd daar ook vuurwerk te halen en te stoken.

Het liefst haal ik de eerste verkoopdag mijn vuurwerk op, dit jaar weet ik nog niet hoe het gaat lopen, wie weet moet ik werken..

Helaas moet ik de eerste verkoopdag werken, dus dan maar ff anders inplannen!

Ben toch vrij gelukkig! Dus gewoon de eerste verkoopdag vuurwerk ophalen :D

Laatst bewerkt:
Dit zal vrijdag 28 december rond 06:00 uur zijn, op de terugweg naar wat andere winkels en de 29ste naar de overige winkels de kleinere bestellingen ophalen. Het is wel fijn om het zo snel mogelijk in huis te hebben, dan kun je wat langer er van genieten natuurlijk. :p

dit jaar ga vrijdag eerst werken en daarna de 28e om 17.00 naar vuurwerk4all.
De 29e ga ik naar een vuurwerktotaal dealer in de buurt.
Dat was mijn planning ,maar waarschijnlijk zal ik nog wat oppikken bij de fietsenmaker om de hoek.

Het is ook bij mij de 28e geworden. Helaas wel tussen 18.00-19.00 uur. Normaal altijd wekker zetten en vroeg op nu dus een keertje niet. Ook wel is lekker :) ik denk dat ik ook in de middag nog ff bij andere dealers langs ga.

Ik haal het zaterdag de 29e op. Bij ons op werk gigantisch druk doordeweeks in de decembermaand.
Zaterdag de 29e naar Pijnacker & Rijswijk.

ik ga gewoon heel vroeg in de ochtend op 28 december en dan staren naar mijn vuurwerk tot 31 december 10 uur!

22 december ga ik bestellen.
want of je nou in oktober/november besteld,
eerder dan in 2012 krijg je het niet eerder mee dan 28 december.
mijn bestelling haal ik dit jaar de 29ste op in leiden bij blaxx
ik heb de lokale dealers is via de folders gecheckt en daar kwam uit dat blaxx weer de goedkoopste is!
dus zo doende is de 29ste helemaal mijn dag en om niet te vergeten.
het is natuurlijk die dagen zo verslavend dat je geliefde klaar staat je achterna te rennen met der pump's of hoe je die dingen ook noemt
om je tegen te houden bij de deur en te zeggen "je hebt nu wel zat" net zo als je ouders zouden zeggen op je 16de nee denk je er vanaf te zijn komt je geliefde effe je achterna whahaha
maar dan toch stiekem de 31ste er tussenuit sluipen om dat aller laatste beetje toch te scoren:P
heerlijk gevoel geeft me dat en dat je om 00:00uur kan zeggen op een goed nieuw jaar!!!!

Laatst bewerkt:
Ik sta om 7 uur op de 28ste bij een lokale dealer om mijn eerste bestelling op te halen :). Paar kilometer fietsen in de donkere ochtend voor vuurwerk vind ik vreemd genoeg wel leuk om te doen.

Back
Bovenaan