Vuurpijls gratis DVD

Heerlijk filmpje, nee de bitterballen zijn niet koud geworden :), ik heb wel 2 extra porties moeten frituren vanwege de lekkere sfeer, je kon het kruit bijna ruiken...

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Ik ben nu al bezig met filmen fotograferen voor de documentaire!

( Ik kan jullie wel vermelden dat ik al beeldmateriaal heb van 3 september, de lesli dag, die nog niet eerder vertoont zijn)

Grtz vuurpijl

Even weer een kleine update! En een kick omhoog.

Ondertussen ben ik al bezig met het begin van de documentaire. Als er verder nog tips zijn voor het maken van mijn film, of iemand kent een gratis video bewerking programma dan mag je dat gewoon laten weten! Ook staat op mijn verlanglijstje een statief en HD video camera! Tot zover de update!

Grtz

Rick

Ik zie deze nu pas voor het eerst volgens mij... Bedankt voor je film! Wat een gezellige drukte bij jullie in de straat trouwens :)

Ik heb de film net voor het eerst bekeken en ik kan alleen lovend zijn:wink:
Super film om weer mee in de december stemming te komen na 2,5 maand zon. Ik zou zeggen, blijf vooral doorgaan en ik ben benieuwd naar je documentaire volgend jaar!:thumbup:

heerlijk filmpje!
Heb um ALWEER gekeken!
Nu heb ik weer zoon kriebel gevoel in me buik! Heerlijk!

ja ja toppie!

heerlijk filmpje!
Heb um ALWEER gekeken!
Nu heb ik weer zoon kriebel gevoel in me buik! Heerlijk!

ja ja toppie!

Haha heel mooi 3xh!

Ff over de docu.. Ik had een teaser online gedropt. Maar naar een aantal reacties over nederlands Ipv over de docu heb ik op dat topic maar een slotje aangevraagd.

Het ligt er aan hoeveel animo er voor is en of er nog wat normale reacties uitkomen. Ik zal nog 1x proberen de teaser hier neer te zetten.

Ja er zitten wat spelfouten in!
+ http://www.youtube.com/watch?v=9AWROs_LpjQ&context=C2d9e9ADOEgsToPDskKech6xYFxkuysByppwuqIU" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=9AWROs_LpjQ&context=C2d9e9ADOEgsToPDskKech6xYFxkuysByppwuqIU"> http://www.youtube.com/watch?v=9AWROs_LpjQ&context=C2d9e9ADOEgsToPDskKech6xYFxkuysByppwuqIU" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laterzzz

Tja je moet tegen opbouwende kritiek kunnen. Members proberen gewoon te helpen en zulke fouten komen nogal knullig over.

Ik kan daar wel tegen maar ik wou eigenlijk gewoon weten of er tips zijn. Nou 1 tip was dan nederlands. Klopt ik heb dislectie. Maar naar 1 x die tip weet ik t wel snapje. Vandaar. Maar ik probeer t hier ff opnieuw gewoon rustig. En er komt binnenkort een 2e teaser en dan zal ik extra goed op mijn spelling letten.

lijkt me leuk en vooral is wat anders om een docu te zien.
Ook dan leuk om de hele collectie te zien en het "avontuur" dat je alles gaat ophalen etc.

Ondertussen ben ik maar eens begonnen met het in elkaar zetten van de nieuwe film. Helaas wat minder beeld materiaal, vooral omdat afgelopen jaar een kl*te oud en nieuw was. Niet kwa vuurwerk, maar kwa sfeer. Op een gegeven moment was voor mij de lol er vanaf en was het zelfs bijna zo ver dat ik mijn dozen wou inpakken en richting huis wou vertrekken.

Dit alles kwam doordat het groepsverband er niet was en de sfeer ver te zoeken was, het was alleen maar haten naar elkaar.

Maarja, heb er van gemaakt wat er van te maken viel, met als resultaat toch veel sfeer in de film als ik hem zelf terug kijk.

Aankomende film is dus helaas geen documentaire zoals gepland, maar wel een ongeveer 3 kwartier durende sfeer film, met niet alleen vuurwerk, maar ook winkel bezoek + bunkers kijken @vuurwerk orthen en de klederdracht in Elburg.

Nog even een vraag aan jullie: Zou iemand van jullie mijn film kunnen uploaden ergens? Gewoon in zijn geheel?

Bedankt en jullie horen het nog wel!

Collectie foto's 2011

SAM_0619.jpg
SAM_0622.jpg
SAM_0624.jpg

Helaas staat lang niet alles er op...

Toevallig had ik vanochtend nog je film bekeken. De sfeer droop er vanaf. ***** om dan te horen dat het dit jaar minder was.

Maar ik heb dus erg veel zin in een nieuwe film.

Ik zal wel eens even een filmpje uploaden van ons "10 uur project ".

Shock Blaster

Deze hebben wij zelf "Gebouwd" Volgens mij 5x5 shots.
SAM_0633.jpg

Confetti Blok ( Multi Shock )

Multi Shock een klein beetje opgevoerd en boven in de tubes confetti in gegooid. Was zeker een mooi effect!

10 uur project 2011-2012 © Vuurpijl

*Youtube heeft er iets aan veranderd als het goed is is de video zo weer normaal *

Wat er word geschoten

1x Cruise Rocket
2x 500 Shots Fluitbak ( Intratuin )
1x "Shock Blaster"
1x Confetti - Multi Shock

Enjoy!

Laatst bewerkt:
Dat Confetti - Multi Shock zag je daar de confetti goed bij en hoe heb je dat gedaan?
Op het filmpje zie je het niet goed vanwege de rookontwikkeling van de andere cakes

Dit zag je opzich best goed. Als je op het eind kijkt zie je ook heel wat confetti rond de pot liggen. Eigenlijk is het heel simpel. Je haalt het afdek papier van de bovenkant van de pot af. En je vult alle tubes tot de rand met confetti. Maar pas op! Niet aanstampen.

Back
Bovenaan