Vuurpijls gratis DVD

Thanks man!! Alleen misschien een leuk weetje, de 100.000 klappers hangen niet aan lantaarnpalen maar 1 een zelfgemaakte soort galg waar katrollen aan hangen waarmee ze doormiddel van een touwtje de 100 k omhoog heisen.

Die documentaire gaat er zeker komen ( Ik verwacht dat de totale duur ongeveer 2 a 3 uurtjes kijk plezier is )

Grtz vuurpijl

Dit is mij niet opgevallen in de film! Kwam wellicht door de kwaliteit van de film omdat ik hem op fullscreen keek:) Zijn die buren van jou helemaal van de matten en rollen dan?

Dit is mij niet opgevallen in de film! Kwam wellicht door de kwaliteit van de film omdat ik hem op fullscreen keek:) Zijn die buren van jou helemaal van de matten en rollen dan?

Ja die zijn helemaal gek. Echt voor een paar 1000 euro die hebben gewoon 15 dozen staan met 100 k's dus 15 100 k's. En dan ook nog de prof dozen maar is wel mooi. Want wat je als laatste in de film ziet dat als het 12 u is hun ook schieten. Geloof maar dat dat mooi was echt!!

Prachtige film vuurpijl hartelijk bedankt, alleen ik had 1 vraagje, waarom is er zon stukje afgezet met lint?

Dat was voor savonds dat daar geen auto's parkeerde zodat wij de vuurkorf en hangtafels daar neer konden zetten en genoeg stook ruimte hadden;)

Grtz

ben nu aan het kijken die liedjes aan het begin zijn echt sfeervl kom je meteen in de stemming:D

Tristen

ben nu aan het kijken die liedjes aan het begin zijn echt sfeervl kom je meteen in de stemming:D

Tristen

Thanks man dat was ook de bedoeling! Haha.

Ik vind het echt tof dat mijn film zo goed wordt ontvangen door jullie allemaal!!

Grtz vuurpijl

Jemig wat een kriebels! Andere woorden heb ik er niet voor,
nog bedankt voor het delen en het gevoel dat je mij mij hebt losgemaakt.
Dit moest ik gewoon afkijken, ookal heb ik het in delen gedaan!

Dat wordt straks genieten, nieuw portie bitterballen gehaald, biertje staat al lekker koud, over 2 uurtjes ben ik even niet bereikbaar:)

dan hoop ik dat de bitterballen er koud van worden. Dat je de film zo mooi vind dat je bitterballen gewoon vergeten zijn:p En ik maak dit ook omdat ik weet wat voor gevoel zo'n film los maakt. Vandaar.

Zijn er toevallig dealers die mee lezen die iets voor mij kunnen betekenen zodat ik mijn documentaire nog meer invulling kan geven? PM me maar!!

Back
Bovenaan