Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn.. ik hou het voor gezien vandaag. De hele avond aan het wachten en dan krijg je dus dit.. "niks". :(
Ten eerste heel veel sterkte met je oma!!
Ik ben nu een minuut of negen aan het kijken en mijn sfeer gevoel is eindelijk terug. Ja, na negen minuten van je film al. Top man. Bedankt!
Dankjewel man!! Kun jij weer mooie verhalen schrijven!
Toppie!
Ik hoop ook dat iedereen mijn film waardeerd.
Van dit jaar ga ik een documentaire maken over het leven van een vuurwerk freak. Een lange ook weer gratis DVD vanaf september tot aan Januari. Met beelden van het maken van het lijstje, het weer, de sneeuw buiten, de kerstboom optuigen, vuurwerk afhalen tot de uiteindelijke D-Day en 1 januari!
Grtz vuurpijl
Heb de film ook even bekeken. Kreeg gelijk echt weer het gevoel te pakken. Moest gelijk weer denken aan alle dingen waarvan ik het ultieme sfeergevoel te pakken krijg. Sneeuw op de grond, dikke jassen aan, het vuurwerk ophalen, het moment dat je het eerste lontje aan mag steken om 10 uur. Dat soort dingen gingen er allemaal door m'n hoofd na het zien van dit filmpje. Het is ook leuk om te zien dat er veel mensen ook overdag buiten zijn in jouw buurt, een 100.000 klapper die door iemand uit jouw buurt wordt afgestoken hangend in een lantaarnpaal.
Ja, ik krijg ook door deze film weer een stuk meer zin in oud en nieuw!
Bedankt voor het delen man! En ik ben zeer benieuwd naar de documentaire die je van plan bent te gaan maken.