Vuurpijls gratis DVD

Uhm, er staat wel: vanaf vanavond... Dus als ik dat heel letterlijk lees/begrijp, kan het ook morgen zijn, of...
Ondertussen kijk ik gewoon andere sfeer filmpjes :)

Moet ik zeggen een reactie rond deze tijd of iets wel of niet lukt zou wel netjes zijn geweest.
Als ik zoiets zou aankondigen en het niet lukt geef ik het ook tijdig aan, maar we horen niks...
Desondanks heb ik toch lekker gegeten, met een sappie, tijdens andere sfeer filmpjes.
Verwacht wel zsm een update mbt zijn plan en planning.
Voor mij wel weer een excuus om nog een avondje 'boven' te zitten :)

Hij staat al online op een van de grote 'filmpjessites'. Echter laat ik de eer maar over aan de eigenaar die hem zelf kan posten :)

Jongens sorry dat het wat langer duurde. Maar wegens omstandigheden kan ik hem er gister avond niet opgooien ( Oma onverwachts naar het ziekenhuis . Dus vandaar. Bedankt voor het wachten en de vele reacties! De film staat in de beginpost!

Ik hoor wel wat jullie van de film vinden.

Haha, kom ik er achter dat ik op een film zit te wachten die ik al gezien had:p. Overigens wel een leuke sfeerfilm!

Geen enkel probleem vuurpijl, dat zorrt dingen gaan gewoon voor.
Maar nogmaals bedankt voor je moeite en inzet.

Ten eerste heel veel sterkte met je oma!!
Ik ben nu een minuut of negen aan het kijken en mijn sfeer gevoel is eindelijk terug. Ja, na negen minuten van je film al. Top man. Bedankt!

Ten eerste heel veel sterkte met je oma!!
Ik ben nu een minuut of negen aan het kijken en mijn sfeer gevoel is eindelijk terug. Ja, na negen minuten van je film al. Top man. Bedankt!

Dankjewel man!! Kun jij weer mooie verhalen schrijven!
Toppie!

Ik hoop ook dat iedereen mijn film waardeerd.

Van dit jaar ga ik een documentaire maken over het leven van een vuurwerk freak. Een lange ook weer gratis DVD vanaf september tot aan Januari. Met beelden van het maken van het lijstje, het weer, de sneeuw buiten, de kerstboom optuigen, vuurwerk afhalen tot de uiteindelijke D-Day en 1 januari!

Grtz vuurpijl

Dankjewel man!! Kun jij weer mooie verhalen schrijven!
Toppie!

Ik hoop ook dat iedereen mijn film waardeerd.

Van dit jaar ga ik een documentaire maken over het leven van een vuurwerk freak. Een lange ook weer gratis DVD vanaf september tot aan Januari. Met beelden van het maken van het lijstje, het weer, de sneeuw buiten, de kerstboom optuigen, vuurwerk afhalen tot de uiteindelijke D-Day en 1 januari!

Grtz vuurpijl

Volgens mij ben je de eerste die met dit Super idee komt! Zou zeker erg populair worden.

Heb de film ook even bekeken. Kreeg gelijk echt weer het gevoel te pakken. Moest gelijk weer denken aan alle dingen waarvan ik het ultieme sfeergevoel te pakken krijg. Sneeuw op de grond, dikke jassen aan, het vuurwerk ophalen, het moment dat je het eerste lontje aan mag steken om 10 uur. Dat soort dingen gingen er allemaal door m'n hoofd na het zien van dit filmpje. Het is ook leuk om te zien dat er veel mensen ook overdag buiten zijn in jouw buurt, een 100.000 klapper die door iemand uit jouw buurt wordt afgestoken hangend in een lantaarnpaal.

Ja, ik krijg ook door deze film weer een stuk meer zin in oud en nieuw!

Bedankt voor het delen man! En ik ben zeer benieuwd naar de documentaire die je van plan bent te gaan maken.

Laatst bewerkt:
Heb de film ook even bekeken. Kreeg gelijk echt weer het gevoel te pakken. Moest gelijk weer denken aan alle dingen waarvan ik het ultieme sfeergevoel te pakken krijg. Sneeuw op de grond, dikke jassen aan, het vuurwerk ophalen, het moment dat je het eerste lontje aan mag steken om 10 uur. Dat soort dingen gingen er allemaal door m'n hoofd na het zien van dit filmpje. Het is ook leuk om te zien dat er veel mensen ook overdag buiten zijn in jouw buurt, een 100.000 klapper die door iemand uit jouw buurt wordt afgestoken hangend in een lantaarnpaal.

Ja, ik krijg ook door deze film weer een stuk meer zin in oud en nieuw!

Bedankt voor het delen man! En ik ben zeer benieuwd naar de documentaire die je van plan bent te gaan maken.

Thanks man!! Alleen misschien een leuk weetje, de 100.000 klappers hangen niet aan lantaarnpalen maar 1 een zelfgemaakte soort galg waar katrollen aan hangen waarmee ze doormiddel van een touwtje de 100 k omhoog heisen.

Die documentaire gaat er zeker komen ( Ik verwacht dat de totale duur ongeveer 2 a 3 uurtjes kijk plezier is )

Grtz vuurpijl

Back
Bovenaan