Vulcan Europe Membercard

Hallo Jongens,

Bedankt voor de reacties en de feedback. Wij kunnen jullie vertellen dat het tot u toe een groot succes is! Dagelijks gaan er veel Membercards uit en ook bij de verkooppunten neemt bijna iedereen een membercard bij zijn bestelling.

Was even gekkenhuis! Membercards van de winnaars zijn verstuurd. Moest het één en ander geprogrammeerd worden (handmatig geïmporteerd) en we wouden onze prijsvragen eerst klaar hebben. Het welkomstcadeau (cake t.w.v. 13,95) krijgen de winnaars zonder dat het verplicht is andere artikelen te kopen.

Membercards kunnen inderdaad online aangeschaft worden en na betalen direct gebruikt worden voor eventuele verzilvering. Doorsparen voor volgend jaar is natuurlijk ook mogelijk. Verzilveren kan alleen online, ook als de pas in de winkel gekocht is.

Mvg,
Vulcan Europe

Ik las in de bijgevoegde brief dat er een verkooppunt toegewezen is die niet op mijn route ligt, ben ik vrij om te bestellen bij een andere Vulcan (membercard) dealer om zo mijn punten te verzilveren of ben ik gebonden aan het vermelde verkooppunt?

Ik heb net de membercard ontvangen en wilde direct mijn punten gaan verzilveren. Dit is gelukt maar ik krijg de melding dat ik een dagdeel moet kiezen maar ik zie niet waar ik dat kan doen. Iemand die dit wel weet?

Ook hier is hij binnen! Ziet er gaaf uit!

Ik las in de bijgevoegde brief dat er een verkooppunt toegewezen is die niet op mijn route ligt, ben ik vrij om te bestellen bij een andere Vulcan (membercard) dealer om zo mijn punten te verzilveren of ben ik gebonden aan het vermelde verkooppunt?

Hier dezelfde vraag. Heb het adres opgegeven waar ik op kamers woon, en wss is daar het dichtstbijzijnde verkooppunt op uitgekozen. Echter ben ik daar niet in de buurt met de verkoopdagen.

Vandaag in de post ontvangen..de membercard ziet er geweldig uit..alleen de kaart is al een aanwinst in me portomonee..vulcan en vwc bedankt voor de kaart, gratis cake en punten :)

Back
Bovenaan