Vulcan Europe Membercard

Als je zo'n pasje bestelt krijg je die dus vooraf toegezonden, nog voor je je bestelling afhaalt?

dat dacht ik eerste... die krijg je als die dat producht koop... ben wel benieuwd wat ik allemaal ken bestellen...

hier de site wat we kunnen koopen weet niet of dit als in maar staan wel dingen op moet zegen je bent wel gelijk veel punten kwijd...

https://www.vuurwerkbestelling.nl/membercard

Broeder, het is overduidelijk dat je vuurwerkkoorts hebt. Gelukkig is het aanstekelijk. :D

Ik ben wel zeer benieuwd wie van jullie daad werkelijk wat vulcan spullen gaat kopen, nu ze zo'n member card hebben.. ik kijk uit naar de hierop volgende foto's in dit topic :p ik zie namelijk op in oude collectie foto topics maar heel weinig vulcan :D

Voor mij wordt het denk ik de Melt Down, lijkt me een erg mooie pot! Zijn m'n punten ook precies op. Als bestelling komen daar nog 2 x Crackling Bullets bij, die vind ik wel erg vet! Dan heb ik alleen wel 6 punten over... Misschien worden er nog trektouwtjes toegevoegd voor 6 punten? :p

Ik heb altijd wel een paar artikelen van Vulcan in mijn collectie. Vroeger o.a. de Buffalo de neverending en sky screamers. Nu wat extra dankzij de MemberCard.
Dit jaar sowieso wildebeast jumping jellybeans & mine attack
Ik pak denk ik ook de rocket boom pijlen mee op de punten

Ik heb de membercard al binnen. Koop altijd de Rocket Boom pijlen, en dit jaar ook wat fonteinen en crackling bullets van Vulcan. Ze hebben een paar hele mooie producten, die geen enkele andere fabrikant ze na doet. De rest van het assortiment vind ik over het algemeen te duur.

Ik zie het voordeel hier absoluut niet van in. Maar goed, ik wil dan ook nergens een klantenkaart van.

De meeste freaks halen niet van 1 merk, die kijken overal rond om de echte pareltjes te kopen.

Als 1e de nieuwtjes weten... tja, uiteindelijk komt het toch wel op een site te staan.
Enige 'voordeel' van een kaart is dat je exclusieve producten kunt krijgen die verder niet verkocht worden.
Wat dat betreft is het marketingstechnisch heel slim bedacht van Vulcan.

Ik heb even voor de fun op hun site gekeken, maar ik kan echt nergens informatie uithalen met hoeveel punten je precies iets zou kunnen kopen. Je zult dus eerst deze kaart moeten kopen om daar achter te kunnen komen? Stel, je hebt 100 punten bij elkaar met een aankoop, ik zie echt nergens wat ik hiervoor kan kopen. Zelfde geldt is het alleen maar een pakje wondertollen. Meer info zou dus wel mooi zijn.

Ik heb even voor de fun op hun site gekeken, maar ik kan echt nergens informatie uithalen met hoeveel punten je precies iets zou kunnen kopen. Je zult dus eerst deze kaart moeten kopen om daar achter te kunnen komen? Stel, je hebt 100 punten bij elkaar met een aankoop, ik zie echt nergens wat ik hiervoor kan kopen. Zelfde geldt is het alleen maar een pakje wondertollen. Meer info zou dus wel mooi zijn.

Er staat een linkje in post #81 helemaal bovenaan deze pagina.

Ik heb de membercard al binnen. Koop altijd de Rocket Boom pijlen, en dit jaar ook wat fonteinen en crackling bullets van Vulcan. Ze hebben een paar hele mooie producten, die geen enkele andere fabrikant ze na doet. De rest van het assortiment vind ik over het algemeen te duur.

Klopt, Als aanvulling: die flash pijlen zijn ook goed, zeker voor die prijs.

Ik zit erover na te denken om dit pasje aan te schaffen en wel gewoon voor de heb. Als collectorsitem.
Heb er immers ook eentje van Schuurmans (voor de "Special Edition" Diamond Collection reeks).

Kan ik gewoon 2,- euro afrekenen in een Vulcan webshop zonder verder ook maar iets anders uit het vuurwerk assortiment te kopen? Weet iemand dat toevallig?

Back
Bovenaan