Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
5, welke heb jij?![]()
Super gaaf dat er zo veel mensen mee doen! laatste vraag staat online en morgen gaan we uiteraard verder.
mvg,
Vulcan Europe
Super gaaf dat er zo veel mensen mee doen! laatste vraag staat online en morgen gaan we uiteraard verder.
mvg,
Vulcan Europe
mvg,
Vulcan Europe
Bij 5 en bij 10 seconden zie je toch maar 5 schoten?Pas bij 17 seconden zie je er 6.
Of ben ik nu gek?
(ja,ik heb misschien voorgezegd,maar zo heeft iedereen kans)
Jullie bedankt! Tot nu toe met alles meegedaan en niks gewonnen, maar zo werkt het en dat is het leuke aan dit soort prijsvragen. Misschien win je morgen, misschien win je helemaal niks.
Een vraagje, hoe nauwkeurig moet je gegeven antwoord zijn. Het wordt door een systeem nagekeken neem ik aan?
Is bij een seconden vraag bijvoorbeeld: 10 goed, of 10 seconden, of tien seconden, etc.
Iig bedankt voor het ietwat dwangmatige tijdsverdrijf, stadsgenoten.
Jullie bedankt!!!!!Super gaaf dat er zo veel mensen mee doen! laatste vraag staat online en morgen gaan we uiteraard verder.
mvg,
Vulcan Europe
Een vraagje, hoe nauwkeurig moet je gegeven antwoord zijn. Het wordt door een systeem nagekeken neem ik aan?
Is bij een seconden vraag bijvoorbeeld: 10 goed, of 10 seconden, of tien seconden, etc.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Gewoon 10 is goed genoeg. Seconden of producten of iets dergelijks erachter was in ieder geval bij mij niet nodig. Ben ook een van de gelukkige winnaars![]()