Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Super gaaf dat er zo veel mensen mee doen! laatste vraag staat online en morgen gaan we uiteraard verder.

mvg,
Vulcan Europe

Jullie bedankt! Tot nu toe met alles meegedaan en niks gewonnen, maar zo werkt het en dat is het leuke aan dit soort prijsvragen. Misschien win je morgen, misschien win je helemaal niks.

Een vraagje, hoe nauwkeurig moet je gegeven antwoord zijn. Het wordt door een systeem nagekeken neem ik aan?
Is bij een seconden vraag bijvoorbeeld: 10 goed, of 10 seconden, of tien seconden, etc.

Iig bedankt voor het ietwat dwangmatige tijdsverdrijf, stadsgenoten.

Jullie bedankt! Tot nu toe met alles meegedaan en niks gewonnen, maar zo werkt het en dat is het leuke aan dit soort prijsvragen. Misschien win je morgen, misschien win je helemaal niks.

Een vraagje, hoe nauwkeurig moet je gegeven antwoord zijn. Het wordt door een systeem nagekeken neem ik aan?
Is bij een seconden vraag bijvoorbeeld: 10 goed, of 10 seconden, of tien seconden, etc.

Iig bedankt voor het ietwat dwangmatige tijdsverdrijf, stadsgenoten.

Dat "dwangmatige tijdsverdrijf" komt me bekend voor. Je wilt er toch geen missen...:D

Doen ze slim!

Gewoon voor de zekerheid, hoor je nog een bevestiging mail te krijgen ofzo als je mee doet met de lopende prijsvraag? Heb al een stuk of 15 keer mee gedaan maar nog geen maitjes gehad. Wil voorkomen dat ik iets verkeerd doe oid en dan de hele tijd voor niks mee doe haha.

Er staat als je hem invult op het gele vlak bedankt voor je deelname.

Als je dan wint krijg je een mailtje van Vulcan.

Back
Bovenaan