Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Sow, dit is echt een super actie, 150 cakeboxen, dat is bizar! Zal proberen zo vaak mogelijk mee te doen, op het werk via mobiel en thuis via de pc. Bedankt voor het mogelijk maken VWC en Vulcan! :handsup:

Hallo,

Systeem filtert dubbele inzendingen en eerdere winnaars. Daarnaast nog eens per hand, kans dat per stad een dubbele prijs valt is klein. Maak je geen zorgen komt goed!

mvg,
Vulcan Europe

Dus omdat er een freak 2 straten verder gewonnen heeft maak ik geen kans meer? :p:tongue2:

Lijkt me sterk gezien bij het beantwoorden van de vraag enkel een naam en e-mailadres opgegeven dient te worden. Verdere gegevens zijn pas nodig als je gewonnen hebt.

Ik mag mij ook winnaar noemen. Helemaal blij mee. Ik wil Vulcan dan ook van harte bedanken voor deze geweldige actie. Ga zo door!!!!! Hopen dat meerdere mede forumgenoten ook weten te winnen. Het is jullie van harte gegund mede freaks.

Mogen winnaars van eerdere vulcan wedstrijden ook mee doen? Of zijn deze uitgesloten?

JA! Woehoe! Ook ik kan melden dat hier een hele gelukkige winnaar is. (vraag 12) Ik ben erg blij met deze box, want het is een hele mooie aanvulling op de collectie. Super tof dat jullie zo'n actie houden.
(En aangezien ik nu naar een Vulcan afhaalpunt mag heb ik direct een excuus om nog iets extra's te bestellen.:idea:)

Ik wens de overige leden succes!

VULCAN BEDANKT!!!

Back
Bovenaan