Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!
Bekijk bijlage 70746
-ik wilde nog iets afsteken maar dacht ' ach, het valt toch in het niet bij dat van jullie'
Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!
Bekijk bijlage 70746
Ja, wij beginnen ook pas als de rust is weergekeerd na middernacht. Alle tijd voor alle anderenToch vind ik dat ook soms een beetje sneu, zeker als het families met kinderen zijn, die zich ook al weken verheugen op hun (eerste) eigen vuurwerk, dat dan behoorlijk in het niet valt. Als ik zie dat buren met kinderen ook wat hebben, dan laat ik ze eerst hun cakes of fontein afsteken.
Precies ditAlleen maar echt positieve reacties en complimenten gehad. Buren gaven soms zelfs meerdere malen aan te hebben genoten van al het vuurwerk. Diverse keren ook geklap en gejoel in de straat van enthousiasme. Super dit!
De bekende vraag ‘je haalt dit zeker uit het buitenland’ heel wat keren gehad. Als ik dan aangeef dat dit enkel Nederlands vuurwerk is valt de mond open. Mensen onderschatten het Nederlandse vuurwerk qua kwaliteit echt! Mooi om die verbazing dan te zien.
Al met al was het zeker weer geslaagd.
..alle dozen..