Vragen van de buren/straat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
in 2018 samen gaan wonen in een vrij nette buurt. Al meteen toen we er pas woonde stak ik een fontijn achterom af in november had ik al de buurvrouw aan de deur......nu elk jaar vragen ze wel wat we doen met oud en nieuw maar klagen verder niet en wij waren dit jaar om 18:00 uur aan het stoken stonden ze met het hele gezin voor de raam en hadden bezoek. Ze vonden het zelfs jammer dat we de avond verder gingen doorhouden bij mijn broertje en hadden zelf ook wat vuurwerk hahaha.....

Onze overburen was helemaal een leuk verhaal....daar kregen we tijdens het oudjaar van het eerste vuurwerkverbod door corona een week later een emmer met rotzooi van de chinese rollen en een brief erbij op de oprtit hahahaa met een hele tekst dat hij het niet normaal vond dat ik vuurwerk afstak tijdens een verbod aangezien hij corona had gehad. Deze brief kregen mijn rechterburen ook maar met andere tekst hahahahah......gelukkig heeft de overbuurvrouw de overbuurman uit huis gezet! dus al met al is de buurt bijgedraaid.........terwijl ik in mijn ouderlijke huis bijna 15 jaar heb geknald en inmiddels aardig bekend ben ;)

Voor het eerst een show gedaan in onze nieuwe wijk, de enige vraag die ik kreeg is of ik dit komend jaar weer wilde doen voor de hele straat.

Goed om te zien dat zo goed als iedereen enkel positieve geluiden ontvangt. Las de media hier maar eens mee...

Thuis waren de buren vooral teleurgesteld dat ik wegging, kregen zelfs al een kerstkaart met de opmerking erop dat ze weer hopen te kunnen genieten van het mooie vuurwerk. Helaas voor hen dit jaar, maar bij Wesley in de straat was het ook fantastisch positief hoor, bleven maar enthousiast reageren, prachtig.

Ook hier niks anders als positieve reacties. Uiteraard de vraag of het wel nederlands was waarop ik volmondig ja op kon zeggen :D . Zelfs mijn directe buurman en buurvrouw was positief. Ook omdat ik gevraagd had of hij z,n auto weg kon zetten omdat ik daar het wou afsteken.(mijn eigen auto stond erachter die ik op dat moment ook weg ging zetten)
Mensen uit de andere straat die hebben op de hoek mee zitten genieten kwamen op het einde langs om gelukkig nieuw jaar te wensen en te bedanken voor de show. Waarop ook de vraag kwam of ik aankomend jaar er weer ben met zoveel vuurwerk? Mijn antwoord was dat het met een vrijwillige bijdragen wel moet lukken haha.
op 1 jan weer vroeg de straat aangeveegd en nogmaals complimenten gekregen van de buurman die de hond ging uitlaten dat ik het zo netjes achterlaat en beter doe als de overburen die nooit wat opruimen.

In de buurt waar wij waren vragen ze altijd in januari al of we dit jaar met onze groep weer daar zijn. Diezelfde vraag krijg ik ook van andere mensen, of ik thuis ben dit jaar want dan komen wij ook haha.

Ja ik had ook iemand uit de buurt die vroeg of het uit "belgie" kwam ofzo. Alsof vuurwerk uit Belgie 3x zo zwaar is ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan