Hummingbird [Uitloop 2024]

Leuk man, echte hummers! Tempo is wat snel misschien, je zou langer willen genieten, maar korter was 'm ook net niet geweest.... Met de prima prijs geen probleem er 2 achter elkaar te zetten :) toppertje!

Heel nice, altijd goed een Hummer cake en presteert prima zo te zien! Mooi om te verwerken in een showtje. Prijs is ook prima te doen. Deze gaat er wel komen! Doen het altijd goed bij het publiek ook.

Heel nice, altijd goed een Hummer cake en presteert prima zo te zien! Mooi om te verwerken in een showtje. Prijs is ook prima te doen. Deze gaat er wel komen! Doen het altijd goed bij het publiek ook.

Alleen jammer dat er geen china red dealer hier in de omgeving zit,gemiste kans van ze.

Nice! Dat ziet er leuk uit en klinkt vooral echt goed qua hummers. Tijd geleden dat ik dat effect heb gekocht, maar dit moet er wel bij dit jaar. :cool:

Heel leuk gedaan en voor een prima prijs. Best kans dat ik deze nog meepak bij het halen van mijn bestelling van CR !

Had toch liever gehad dat hij niet in salvo’s schiet. Maar ga er natuurlijk wel een paar halen!!

Lekker zeg, ook mooi in salvo's! Ik had me nog zo voorgenomen niks extra's meer te halen, maar deze moet erbij komen voordat ie weer uitloop wordt. Ben altijd bang dat die hummers cakes te moeilijk te maken blijken te zijn en dan weer snel geschrapt worden.

Lang geleden dat er weer een leuke hummercake op de markt gekomen is. Hulde aan China Red. Deze gaat er zeker komen. Als is het maar om de lach die het altijd op het gezicht van mensen tovert als ze dit horen.

Deze is echt boven verwachting, werd al blij van het label maar dit filmpje maakt het helemaal waar. Heel tof dat ze in salvo's worden geschoten waardoor het geluid nog net even meer opvalt.

Gave cake dit. Zal proberen deze vooruit te schuiven naar volgend jaar. Als CR weer met een actieweek komt gaat dit vast een hardloper worden!

Super gaaf ziet deze eruit. Om dit effect te bereiken schiet ik nu meerdere cake's van een concullega. Ben heel benieuwd hoe deze in de straat presteert.

Hele gave cake, blij dat ik er al eentje in bestelling heb staan! Hij is zoals eerder gezegd wel wat snel, maar dat maakt hem ook wel weer heel gaaf.

Heel erg gaaf product zeg. Tof van China Red om de gok te durven nemen voor een hummercake. Blijft een uniek effect en zeker interessant voor mij zelf. Prachtig om de mensen te zien kijken bij het horen bij het hummereffect. Even zien of er een China Red dealer op de route zit, dan komt deze er zeker bij.

Lang geleden dat er weer een leuke hummercake op de markt gekomen is. Hulde aan China Red. Deze gaat er zeker komen. Als is het maar om de lach die het altijd op het gezicht van mensen tovert als ze dit horen.

Haha ik denk dat ik deze cake ga afsluiten met de thunder storm van eurostar, dan wordt je na dat lach momentje toch even scherp gezet :wink:

Back
Bovenaan