Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er komen langzaam wat Nederlandse producten in jullie winkels te liggen , wordt deze selectie in de toekomst nog groter ?
-cakeboxen
-losse cakes
Volgende vraag is waarom Megastore Maaseik van Februari tot September sluit .
In de winkel zeggen ze dat het komt omdat er geen mens komt in deze periode , en in Olen is het wel open omdat het zo'n bekende winkel is .
Naar mijn mening zal ook in Olen een opstartperiode zijn geweest VOORDAT het zo'n bekende winkel was.
En in zo'n groot gebouw als in Maaseik kan daar geen nevenhandel worden bedreven naast het vuurwerk ?
Zodat ook in de rustigere periode klanten langskomen voor kleding bv ...
Greets
Pielke
Als ik joycE zie dan krijg ik het altijd warm en dat is niet van die koffie daar. haha.
Wil haar op men bureaublad van men pc maar vergeet altijd een foto te vragen![]()
Als ik joycE zie dan krijg ik het altijd warm en dat is niet van die koffie daar. haha.
Wil haar op men bureaublad van men pc maar vergeet altijd een foto te vragen![]()
ik zag op de website van http://www.zenavuurwerk.com/ bij batterijen dat de zena mixed box , zena brocade crown box en de zena golden willow box maar 25 euro kosten, maar er is voor mij wat onduidelijk ik neem aan dat het hele karton is, maar die bedrag is dat een tijdelijke aanbieding of is dat daar de normale prijs en is hij bij elke zena dealer in belgie te koop ?
25 euro per cake, er zitten 4 cakes in dus dat komt neer op 100 euro... maar met de mega sales deze maand zit er 50 procent korting op. Dus dan zou het 50 euro per bijvoorbeeld de zena golden willow box.
Maar ik weet het niet heeeel zeker![]()