Vragen aan Zena Vuurwerk BE 2015

heb een vraagje heb nog nooit in belgie gekocht maar hoe werkt dat?moet ik me registreren en zoja wat gebeurt er met die gegevens komen die bekent te staan voor politie etc?alvast bedankt.

zena mixed box , zena brocade crown box , zena golden willow box bij ZENA in olen en maasmechelen 50 euri voor de hele box dus aanzienlijk voordeliger dan in nederland

Maar ik neem aan dat ze alleen deze maand 50 euro kosten en dat ze daarna weer de normale prijs worden, ben verder niet echt bekend met siervuurwerk in BE koop gewoon altijd in NL mijn siervuurwerk!!

voor zover mij bekend worden er geen gegeevens doorgesluist en de verkoop is gewoon precies het zelfde als in nederland, en mocht je gaan shoppen bij zena wordt dan lid van de LVC club van ZENA kost je niks maar je krijgt wel 25% korting op je aankoop

Het zou ook een leuk idee zijn als zena bijvoorbeeld vanaf maart tot juni iets zou organiseren met fikse kortingen :wink: ik weet zeker dat hier animo voor is

Er komen langzaam wat Nederlandse producten in jullie winkels te liggen , wordt deze selectie in de toekomst nog groter ?

-cakeboxen
-losse cakes

Volgende vraag is waarom Megastore Maaseik van Februari tot September sluit .
In de winkel zeggen ze dat het komt omdat er geen mens komt in deze periode , en in Olen is het wel open omdat het zo'n bekende winkel is .
Naar mijn mening zal ook in Olen een opstartperiode zijn geweest VOORDAT het zo'n bekende winkel was.
En in zo'n groot gebouw als in Maaseik kan daar geen nevenhandel worden bedreven naast het vuurwerk ?
Zodat ook in de rustigere periode klanten langskomen voor kleding bv ...

Greets
Pielke

Het zou best zo kunnen zijn dat, naar de toekomst toe, er nog meerdere Nederlandse cakeboxen en losse cakes in ons assortiment opgenomen worden.

Wat betreft Maaseik zal deze ook gewoon het hele jaar geopend zijn :).

Zal de Zena Trohpy 2015 doorgang vinden? Omdat ik las dat hier nog geen zekerheid over was omdat boeren problemen zagen?

Van de Thundering Heavens weigerden er een aantal, is dit bekend bij jullie? En wordt de Colourfull King Cracker weer zoals vroeger, hij was nu binnen 5 seconden weg.

Mag er bij de volgende lading Hydra's misschien iets minder flash in de cakes, behalve de F met de salutes. :p Maar bij de andere sloegen de stars kapot... Kan eventueel filmpjes van alles doorsturen.

Zou er weer titanium aan de bombettes van de Thundering Heaven en Nitrate Cakes toegevoegd kunnen worden, maakt de cakes toch net af!

Kunnen jullie zo doorgaan? Want dat Zena bevalt me val! :D

Wat betreft de Zena Trophy 2015 is de stad tot op heden nog steeds erg positief en is het enkel afwachten op het definitieve besluit. Hoogstwaarschijnlijk zal dit in maart uitgesproken worden, wij staan er in ieder geval al klaar voor dat zodra we de toestemming krijgen we er met volle gas in kunnen vliegen!

Wat betreft de Thundering Heavens, weigerden ze aan beide lonten? Zowel via de hoofd- als reserve lont?

Het zou best zo kunnen zijn dat, naar de toekomst toe, er nog meerdere Nederlandse cakeboxen en losse cakes in ons assortiment opgenomen worden.

Wat betreft Maaseik zal deze ook gewoon het hele jaar geopend zijn :).

Bedankt voor het antwoorden .
Dat Maaseik het gehele jaar open is had ik inmiddels vernomen .
En kwa toevoeging van NL materiaal ontbreekt alleen de Goldenbox nog , verder ben ik zeer tevreden over jullie aanbod.

Back
Bovenaan